Beyoncé se vydala na tour. Nás obdarovala významnými módními momenty

Turné BeyoncéRenaissance začalo s velkou pompou začátkem tohoto měsíce ve Stockholmu a od té doby nepolevuje. Následuje mu neuvěřitelných 57 stadionových zastávek po celém světě, které fanouškům poskytnou náhled na to, co ještě přijde. Neúnavná Beyoncé se vydává z místa na místo, aby po celých sedmi letech na jevišti poprvé odhalila své úspěšné album před zraky diváků. Impresivní disko stylizovaná show ztvárňuje ženskou sílu i rasovou hrdost a aby se sama Bey hodila ke svému energickému albu, oblékla se do několika nezapomenutelných outfitů, o kterých se bude mluvit ještě dlouho poté, co z pódia sestoupí, aby se odebrala k práci na albu novém.

Beyoncé se blýskla ve výrazných kovových korzetech od luxusních značek a designérů jako jsou Alexander McQueen, Coperni Loewe, Balmain a další. Takový David Koma se pro W Magazine ke spolupráci vyjádřil a vyzdvihl nesmírně silný přínos mediální prezentace v dokonalém marketingovém mixu. Beyoncé zkrátka prodává. Podle Komy je spolupráce s Beyoncé na jejím turné nejen skvělou příležitostí k prezentaci, ale také významným kulturním okamžikem. Vyzdvihl její aktivní zapojení do každého detailu a považuje ji za výjimečnou umělkyni a nadlidskou bytost. Koma již dříve spolupracoval se zpěvačkou a jejím týmem, takže jejich další spolupráce na turné byla přirozeným pokračováním.

Mohlo by se vám líbit

Beyoncé po šesti letech přichází s novým albem. Jak zní Renaissance?

Je to šest let, co Beyoncé vydala své poslední studiové album Lemonade, které bylo živou demonstrací mistrovského ovládání módních kreací a filmové tvorby ukázané ve výpravných videoklipech. Album se zrodilo proto, aby vystopovalo žal a katarzi cizoložství, bylo hlubokou sondou do tehdejších prožitků popové divy. O šest let později se setkáváme s docela jinou verzí hudebnice, oslavující sílu sebe sama a pociťující nefalšované projevy radosti. Beyoncé se zkrátka chystá změnit vnímání současné hudby... znovu.
elle.cz

Královna v šatech stříbrem vyšívaných

O vytvoření nezapomenutelného šatníku na turné Beyoncé se postarala legendární Shinona Turini. Připravila pro ni ohromující kolekci looků, které září na pódiu v každém úhlu. Velmi očekávaná show Renaissance se vyznačuje kreativní scénografií, setlistem obsahujícím hity z různých desetiletí a právě množstvím výrazných outfitů – od archivních kousků po jedinečné vlastní kreace a téměř všechno mezi tím. Beyoncé ve svém šatníku spojovala svůj charakteristický styl s vizuálním konceptem alba Renaissance, který zahrnoval množství flitrů, stříbra, overalů a korzetů. Zpěvačka obléká nejen modely od renomovaných značek, jako jsou Mugler, Balmain a mnoho dalších, ale také od menších designérů, mezi něž se řadí třeba ukrajinský kloboučník Ruslan Baginskiy. Pevnou složkou jejího Renaissance šatníku jsou overaly a mini šaty od značky Balmain, se kterou Beyoncé v březnu spolupracovala na tvorbě couture kolekce inspirované právě jejím albem. Své modely pak doplňuje třeba o šperky Tiffany & Co.

Beyoncé nyní pokračuje ve velkolepé show po Evropě, poté se vydá do Severní Ameriky a její poslední show se uskuteční 27. září v New Orleans v Louisianě. Je zřejmé, že nás tedy čeká ještě mnoho stylových okamžiků. Představujeme ty nejvýznamnější, které nám dala doposud.

Nejlepší módní momenty Renaissance Tour:

Zdroj: W Magazine, ELLE.com