Nejlepší looky z „Resort” předkolekcí jsou tady!

Módní návrháři a světové značky se letos rozhodli připravit pro své věrné fanoušky „něco extra” a v resort kolekcích se předháněli v opulentních outfitech i lokacích. Inspiraci na přehlídkových molech si našel každý. Pokud si tedy stejně jako my plánujete letos na dovolenou sbalit kufry jako celebrita, pak se vám náš výběr bude hodit. Zde je pár věcí, které by vám neměly chybět…

Chanel

Chanel

Virginie Viard světu představila svoji první kolekci Chanel. Možná by se dalo spíš napsat, že s ní dorazila do stanice… Francouzský Grand Palais totiž značka přetvořila do podoby elegantního vlakového nádraží, doplněného o stanice jako Antibes nebo Řím. Podstatou byla estetika Coco i Karla, bonusem navíc pak originalita a styl nové módní návrhářky. Tleskáme! 

Elle logo
Nejlepší looky z „Resort” předkolekcí jsou tady!

Prada

Italský módní dům poprvé debutoval se svou show v New Yorku. Miuccia Prada tentokrát našla hlavní inspiraci v pánském šatníku a klasické mužské kousky přetvořila k obrazu svému. Z pánských košil se tak staly šaty, kostkovaná saka měla XXL velikost a svetr v tenisovém stylu nikdy nebyl víc sexy. Návrhářka přiznává, že si v kolekci hrála s protiklady jako „uptown versus downtown”, „bohatství versus pokora”, „barevné versus neutrální”. A slavila úspěch!

Elle logo
dior

Dior

Pro svou resort kolekci vybral francouzský módní dům lokaci v marocké Marrákeši. A rozhodně to nebyla žádná náhoda. Sám Christian Dior měl tuto zemi velice rád a inspirovala ho k vytvoření mnoha kolekcí. Téma nové kolekce návrhářky Marie Grazie Chiury bylo „Common Ground“, a proto svoje návrhy spojila s tvorbou několika afrických umělců, se kterými konzultovala například látky nebo vzory. Zajímavostí jsou i modely, které byly ze 100% vyrobeny z bavlny pěstované, tkané a tištěné v Africe. 

Elle logo
lv

Louis Vuitton

Francouzský módní dům pozval světové influencery a VIP zákazníky do New Yorku. Konkrétně do letového centra mezinárodního letiště Johna F. Kennedyho, které navrhl v roce 1962 Eero Saarinen.  Lokace tak nepřímo odkazovala na lásku k cestování, módní dialog mezi Paříží a New Yorkem, digitální nomádství a hledání fúze mezi savoir faire a inovacemi. Bravo Nicolasi Ghesquière! 

EBC promo