BŘEZNOVÝ FASHION NEWSFEED: AKTUÁLNÍ ZPRAVODAJSTVÍ ZE SVĚTA MÓDY

Lady Gaga a Dom Pérignon

Kreativní partnerství mezi Lady Gaga a Dom Pérignon slaví své pokračování. Na oslavu uctívaného šampaňského domu odhalujícího svůj ročník 2013 hraje Lady Gaga hlavní roli v nové kampani, kterou nenafotil nikdo jiný, než samotný Mario Sorrenti. Kampaň, v rámci které bylo vydáno i neméně zajímavé video, zobrazuje synergie mezi zráním šampaňského ročníku a umělkyní procházející svým tvůrčím procesem. A teď nám povězte, zda jste už někdy viděli povedenější kampaň na šampaňské, než je tato...

Lady Gaga, Mario Testino a Dom Pérignon...

Budiž VIVEH

Nizozemská kreativní podnikatelka a influencerka Vivian Hoorn uvádí na trh body inclusive módní značku VIVEH, která si slibuje ženám nabídnout elegantní, nadčasové kousky pro všechny typy postavy. Poté, co léta pracovala jako fotografka, modelka a kreativec v módním průmyslu, Vivianiny osobní zkušenosti ji přivedly k tomu, aby se stala zastánkyní sebevědomí. Uvědomila si, že díky tomuto odvětví se cítí nejistá a nešťastná, což ji motivovalo ke změně kariéry. Nyní, prostřednictvím svého upřímného a přátelského přístupu ke své vlastní osobní cestě, Vivian inspiruje svou globální komunitu, aby se k ní připojila na cestě za sebepřijetím a objevováním sebelásky. „Během objevování sebepřijetí jsem si uvědomila, že ačkoliv módní průmysl může vypadat rozmanitě, nevytvořil mnoho oblečení, které by ve mně vyvolalo pocit, že ‚zapadám‘. Byla jsem nucena vždy improvizovat nebo přijít na to, ‚jak to udělat, aby to fungovalo‘, místo abych nacházela oblečení, ve kterém mám pocit, že rozumí mému tělu. Uvědomila jsem si, že tato frustrace pro mě obsahuje zprávu. Nebo lépe řečeno - účel. A najednou všechno začalo dávat smysl."

Prohlédněte si první kampaň VIVEH, značky Vivian Hoorn...

Příběh hada

Ikonický had šperkařského domu Bulgari v roce 2023 slaví své 75. výročí. Uhrančivý erpenti se během let se se stal symbolem věčné metamorfózy, přes nejrůznější kreativní zpracování si stále zachovává svou podstatu a zůstává věrný svým kořenům. Příběh hada se začal psát na konci 40. let minulého století. Nejprve tato obdivovaná ikona ovládla svět hodinek a šperků, později uchvátila i segment kožených doplňků. S ubíhajícími dekádami dokázala oslovit milovníky stylu napříč generacemi i trendy a stala se ztělesněním ženské síly. Nyní se začíná psát nová kapitola v příběhu nikdy nekončící proměny, kde se inspirace stává uměním a historický odkaz se přelévá do budoucnosti. V rámci oslav si dům Bulgari nadělil surreální kampaň, kterou si nyní můžete prohlédnout i vy

Bulgari oslavuje hada

Maison Margiela x Gentle Monster

Jihokorejský brand Gentle Monster otevírá nové obzory v oblasti experimentálních slunečních brýlí. Nyní představuje kolaboraci s avantgardním domem Maison Margiela. Značky se rozhodly světu odhalit jedenáct siluet slunečních brýlí. V kolekci najdeme reinterpretaci sportovních slunečních brýlí z 90. let a počátku 20. století, které se omotávaly kolem hlavy, nyní zmenšené, minimalizované a vylepšené. Další páry nově definují strukturu kočičích očí, zatímco jiné dekódují tradiční tvar Wayfarer brýlí. Spojení minimalistické Gentle Monster estetiky s mistrovstvím Johna Galliana dalo vzniknout limitce, která je sice beznadějně vyprodána, ale chystá se její další drop.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

S umělci na horách

Gucci ve spolupráci s NOMAD odhaluje mnohostranný kurátorský projekt zahrnující umělce a designéry z celého světa. Jeho název je „Artists in Flux“ a bude se odehrávat v různých městech v průběhu roku 2023. Točí se kolem pojmů mobility a setkávání, je v souladu s duchem NOMAD, který se snaží vytvořit jedinečnou platformu, kde umění, design a architektura mohou vést dialog v globálním měřítku. První kapitola projektu zahrnuje skupinovou výstavu: tři mezinárodně uznávaní umělci, Lola Montes Schnabel (americká umělkyně se sídlem na Sicílii), Yves Scherer (švýcarský umělec sídlící v New Yorku) a Tsherin Sherpa (nepálský umělec žijící mezi Kalifornií a Kathmandu) byli pozváni, aby vystavili svou práci na příštím ročníku NOMAD v Grace La Margna St. Moritz. A součástí jejich tvůrčího počinu jsou samozřejmě kufry z dílny Gucci...

Prohlédněte si nejnovější počin domu Gucci...

Levi's 501® ženám

Snad každá z nás má v šatníku jedny levisky. A dost možná to jsou ty nejikoničtější, které letos slaví 150 let. Když v roce 1981 Levi's představil 501® džíny střižené speciálně pro ženy, padly skvěle na ženskou postavu, ale současně obsahovaly všechny původní prvky originálních pánských 501®. Představení tehdy zahrnovalo TV kampaň, která se jmenovala “Travis, You’re a Year Too Late,” která odkazovala na scénu z populárního filmu Giant (1956) s James Deanem. Reklama tehdy vyvolala velký poprask a i díky ní byly džíny velkým hitem. Jako součást letošních oslav 150. výročí 501® se Levi’s® rozhodl oživit ikonu ze svých archivů a s rokem 2023 představil novinku 501®’81. A tak je tu tento ikonický střih pro všechny ženy. Znovu. 

Levi's

Další pop-up

Po zastávce v Olomouci se platforma Má vlast EDIT se svým eventem vrací do Prahy. Spojuje síly s Mercedes-Benz Prague Fashion Week, v rámci kterého pop-up showroom od 15. do 17.dubna proběhne. Navazuje na léta podpory lokální designerské a umělecké tvorby a i tentokrát představí selekci českých a slovenských tvůrců. Setkáte se zde však především s těmi, jež se v rámci Má vlast EDIT představí vůbec poprvé. Objevíte tvorbu šperkařek Elišky Lhotské a Márii Kobelové, seznámit se můžete s doplňky Jana Rollo a oblečením Tam-ara, Klárou Židkovou, Basicatory, On the boat, Musou a mnoha dalšími.

Má Vlast

Do Zlína na Dotek

Fashion Event Dotek se odehraje již po jedenácté, a to 18. března 2023 v 61. budově Svitu ve Zlíně. Kromě bohatého doprovodného programu také v rámci letošního tématu Identita představí nový dlouhodobý koncept. Návštěvníky čeká den plný workshopů, módní přehlídka prezentující 12 kolekcí z řad tuzemských studentů designu, na kterou již tradičně volně naváže charitativní aukce. Výtěžek z ní podpoří chod neziskové organizace Aliance žen s rakovinou prsu, o.p.s. Celý Dotek připravují studenti Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

Dotek
Mohlo by se vám líbit

CHANEL Ready to Wear Fall Winter 2023: Dáma s kaméliemi

V pařížském paláci Grand Palais Éphémère byla představena nejnovější kolekce módního domu CHANEL. Protkaná motivy kamélie, oslavila věčný znak domu CHANEL, květinu, kterou měla ráda nejen zakladatelka domu Coco Chanel, ale s jistotou i stávající módní ředitelka Virginie Viard.
elle.cz

Časopis ELLE

ELLE Říjnové vydání 10/24