Gucci odstartoval #24HourAce

Včera, 27. července, ožil Snapchat módního domu Gucci novým projektem #24HourAce, do kterého se zapojili cool umělci z celého světa. Kreativní ředitel Alessandro Michele vylepšil klasický design tenisek Ace a nabídl zákazníkům speciální dekorace a ozdoby. Na počest tohoto projektu pak vyzval umělce z celého světa k vytvoření krátkých filmů do 60-ti vteřin s novými teniskami Ace v hlavní roli. Tenisky Ace měly být v krátkých filmech použity jako výchozí bod pro sebevyjádření jednotlivých umělců, protože individualita je v současnosti jednou z hlavních hodnot značky Gucci. Fantastické výtvory, které tato spolupráce přinesla, si můžete prohlédnout na Instagramu tohoto módního domu a na speciální microsite, kterou Gucci pro tento projekt vytvořil www.gucci.com/24hourace.  

Snimek obrazovky 2016 07 28 v 15.34.34 9dbc3

#24HourAce byl skvělým završením celého projektu. Po celý den se tak v různých časových pásmech po celém světě konaly "Snapchat takeovers" - každý z účastníků převzal na hodinu Snapchat módního domu, aby prozradil víc o své interpretaci tenisek Ace a spolupráci s Gucci. 

Snimek obrazovky 2016 07 28 v 12.01.01 00483

Podobně jako u dřívějších Instagramových projektů Gucci je hlavním tématem globální perspektiva. Spolupracující kreativci totiž pochází z různých koutů světa - od korejské longboardistky Hyo Joo Ko přes slavného norského snapchattera Geeoha Snapa, brazilskou pouliční umělkyni Anandu Nahu až po novogotickou umělkyni Sue de Beer z New Yorku. Tak běžte rychle na Instagram a Snapchat a posuďte sami, jak se tento inspirativní projekt módnímu domu Gucci povedl. 

Snimek obrazovky 2016 07 28 v 12.01.20 81aae

"Kreativita se často rodí a získává svůj hlas v digitálních médiích, nezbytném zdroji vizuální kultury." Alessandro Michele 

Gucci odstartoval #24HourAce