Redesign Wonderlab a další velké změny ve Swarovski

Říše divů 

„Ignite your dreams“ neboli „Dejte průchod svým snům“ – to je nová výzva k činu pro svět Swarovski, stanovená v imaginární Wonderlab. Vyjadřuje, jak si Giovanna Engelbert, nová a historicky první kreativní ředitelka zastřešující celou společnost Swarovski, představuje moderní křišťálový životní styl, radikálně inkluzivní laboratoř kreativity, která vybízí svět, aby oslavoval lidskou individualitu a účastnil se této fantazie.

„Wonderlab je idea, je to imaginární místo, v němž je vše, co společnost Swarovski vyznává a co nás bude inspirovat i v příštích letech,“ uvedla Giovanna. „Wonderlab je spojení vědy a kouzla, střetává se zde výjimečnost s elegancí: je to pocit údivu, který by měl zažít každý, koho pozveme do našeho nového světa ve Swarovski.“ Nové pojetí s explozivním přístupem k barvě, rozměům a úpravě vzhledu se promítá i mimo produkt – do nových zážitků, událostí a nových koncepcí prodejen po celém světě – a transformuje způsob, jakým je značka Swarovski vnímána, radikální novou vizí pro příští generace.

Kolekce I

První interpretace Wonderlab byla uvedena do života v první kolekci Giovanny Engelbert nazvané „Kolekce Jedna“. „Chtěla jsem prozkoumat základní geometrii křišťálu a potenciál jeho využití jako materiálu. Vrcholnou inspirací pro mne byly první nákresy Daniela Swarovského, díky nimž jsem objevila kouzlo jeho raných vynálezů a pochopila jeho sen vytvořit něco, co svět dosud neviděl. Tím, že jsem se vydala na svou vlastní cestu kreativity, respektuji, jak mohou transformativní šperky vypadat – chtěla jsem je vytvořit také s vizí stylu, který může oslovit ženy i muže, aby se díky němu cítili být sami sebou, odvážní a jedineční.“

Kolekce, jejíž jednotlivé kousky vypadají jako natrhané v „matemagické zahradě“, jak Giovanna nazývá svou inspiraci, je pestrým výběrem náhrdelníků, náušnic, prstenů, náramků a šperků na tělo, které vystavují na odiv základní, přirozené, a přesto magické vlastnosti křišťálu. Díky invenčnímu přístupu k rozměrům, výbrusu a barvě vznikla ultra nápadná, ultra expresivní a ultra univerzální kolekce, která vyzývá svět, aby prozkoumal její kreativitu, v níž se prolíná velkolepá nádhera a hravost.

 

Swarovski

 

Kdo je Giovanna Battaglia Engelbert? 

Nová kreativní ředitelka značky je italská módní konzultantka a mezinárodní redaktorka s více než dvacetiletou praxí. Narodila se v Milánu, kde spolupracovala s těmi největším globálními luxusními společnostmi na produktovém designu, marketingu a obchodu. Ve firmě Swarovski působí od roku 2016 v kreativním oddělení B2B a nyní se stala první kreativní ředitelkou šperkařského brandu v historii.  

“Swarovski prozařuje svět módy, zábavy, vědy i designu jako nevyčerpatelný zdroj kultury a stylu již celé dekády. Jsem nadšená, že mohu do budoucna řídit kreativní vizi takového velikána,” uvádí Giovanna Battaglia Engelbert.  

 

Swarovski

Chanel: Vstoupit mohou jen ti privilegovaní

elle.cz