ZÁŘIJOVÝ FASHION NEWSFEED: AKTUÁLNÍ ZPRAVODAJSTVÍ ZE SVĚTA MÓDY

Billie Eilish v dekadentní kampani domu Gucci

Bohatá paleta kompozic a kontrastní světelné efekty, snová jízda americkým auťákem, dekadentní atmosféra film noir. A za volantem nikdo jiný než Billie Eilish, pozorující scenérii starého Hollywoodu skrze velké sluneční brýle zdobené zlatě raženým logem. Oceňovaná zpěvačka a skladatelka, kterou mnozí považují za hlas své generace, láká diváky, aby se k ní připojili na napínavé cestě po sérii odvážných vyobrazení jí samé a jejího alter ega, portrétů odrážejících její osobitý styl v rámci nové kampaně promující kolekci signifikantních slunečních brýlí domu. A i když je Billie Eilish jen jedna, Alessandro Michele ji dokonce dokázal naklonovat...

Ve vyprahlé poušti i tropické džungli, mrazivé Antarktidě i hektické Šanghaji, oblékněte... Balenciagu

V nejnovější kampani, kterou svým okem zachytil berlínský fotograf Daniel Roché, se aktéři vydávají na možná překvapivá místa. Zatímco Alexa Demie se prochází po vyprahlé pouštní krajině ve veganském kožichu, oficiálně tak potvrzujíc svou pozici ambasadorky módního domu, dlouholetá múza gruzínského návrháře Demny Gvasalii Kim Kardashian strnule sedí na temné mořské hladině. 

Zatímco hvězda seriálu Euphoria Alexa se v kampani objevuje poprvé, Kim se vrací do nejnovější kampaně poté, co debutovala na módním mole pro dům po boku hudebnice Duy Lipy, Naomi Campbell či Nicole Kidman. Vedle nich byli obsazeni také rapper Big Matthew, korejský volejbalový hráč Kim Yeon-Koung a další.  Kampaň vychází z myšlenky demonstrovat znepokojivý pohled do ne tak vzdálené budoucnosti v bouřící klimatické krizi. Volně navazuje na pařížskou přehlídku domu v prostředí simulované zurčící sněhové bouře z počátku tohoto roku, kde byly modely poprvé představeny.

Gigi Hadid odhaluje první pohled na Guest in Residence

Supermodelka a módní ikona Gigi Hadid přidala do svého rozsáhlého životopisu novou položku: zakladatelka vlastní značky. Nyní je kreativní ředitelkou a zakladatelkou své první módní značky Guest in Residence, která nabídne pohodlné oděvy z kašmíru a pleteniny. Čepice, svetry, kalhoty a polokošile, vše, co vídáme na paparazzi snímcích modelek přebíhajících ze show na show – přesně to značka nabízí. A klade si za cíl překlenout propast mezi předraženým kašmírem a dostupnou módou, servírujíc všem tradiční siluety v radostných barevných provedeních a za přijatelnou cenu. V souladu se svým posláním se 90 % core kolekce pohybuje v cenách pod 400 USD. Guest in Residence nabídne hned tři linie oděvů – core kolekci, sezónní kolekce a jednorázové dropy. Core zahrne základní stavební pilíře šatníku, nadčasové a netrendové kousky. Sezónní kolekce bude každé čtvrtletí reflektovat trendy, zatímco jednotlivé dropy přinesou speciální spolupráce a limitované edice.

Guest In Residence
Info ikona

Helsa, sázka na jistotu severské estetiky

Ani Elsa Hosk, světoznámá modelka s uhrančivým pohledem, severská múza a svého času jedna z modelek ikonických přehlídek Victoria's Secret, nezůstává pozadu. I ona totiž přichází na trh se svou vlastní značkou. Modelka se rozhodla pojmenovat značku Helsa jako hru se švédským slovem pro zdraví (hälsa) a vytvořit platformu pro komunikaci své vize založené na jejím dědictví, kariéře modelky a zkušenostech s cestováním. První drop čítá rovných 48 looků v rozmezí velikostí od XXS až XL, které budou uvedeny na trh během newyorského fashion weeku ve spolupráci s módní platformou Revolve. Kolekce značky se zaměří na odvážné, leč nadčasové siluety s ohledem na nekompromisní kvalitu a udržitelnost, inspirovány budou šatníkem samotné Elsy i jejími švédskými kořeny.

Helsa
Info ikona

Moncler tančí rytmu britského ravu

Každou noc v týdnu se kluby po celém Spojeném království otřásají zvuky taneční hudby. Je tomu tak od počátku devadesátých let, kdy se rave poprvé objevil jako skutečně britské kulturní hnutí. Žánry a subkultury, které se odehrávají v těchto temných místnostech, se nadále vyvíjejí, rave atmosféru oné doby se však snaží v nejnovější kampani 2 Moncler 1952 M italská značka znovuobjevit. Vkládá tuto klubovou euforii do nové představy korespondující s dnešní dobou a představuje poutavý krátký taneční film, který zachycuje transcendentální sílu hlasitých basů, zasněných syntezátorů a shluku pohybujících se těl. Ve snímku představená kolekce obsahuje také kousky, které byly vytvořeny ve spolupráci se značkami Clarks a Barbour.

2 Moncler 1952 M
Info ikona

Sprandi

Nejnovější kampaň „Take a Breath“ polské obuvnické značky Sprandi přináší nezaměnitelnou estetiku tenisových kurtů, nyní značkami tolik milovanou. A jejími tvářemi jsou ti, se kterými se pozorné oko zasvěcených setkalo už na počátku tohoto roku – idol generace Z herec Finn Wolfhard ze seriálu Stranger Things, herec Kyle MacLachlan, který znázornil kultovního agenta Dalea Coopera v seriálu Twin Peaks (a střídá svůj ikonický kabát za pohodlnou teplákovou soupravu) a Amber Valletta, supermodelka devadesátých let. Trio superhvězd je silnou kombinací, která posiluje příznačnou sportovní oldschoolovou atmosféru značky.

Sprandi
Info ikona

Kampaňový debut Matthieu Blazyho

„Bottega Veneta byla vytvořena kolektivem řemeslníků. Taková je historie značky a takto jsme ke kampani přistupovali: společně, s mnoha různými úhly pohledu,“ okomentoval nejnovější kampaň kreativní ředitel Matthieu Blazy. Jeho debutová kampaň Winter 22 představuje alchymii mnoha pohledů na věc, od fotografů a kameramanů po modelky. Kampaň focená převážně na film, začíná svou pomyslnou cestu v San Fedele v Miláně, přesouvá se na Horst Festival v Belgii, vrací se znovu do Itálie a končí na jižním pobřeží země. Na jejím vytvoření se vystřídala řada fotografů včetně Sandera Muylaerta, Solène Gun, Malicka Bodiho, ale i nových a neobjevených tváří. Obsahuje 41 rozmanitých analogových snímků. Na debut slušné sousto, demonstrující dospívání ještě před nedávnem hype značky a potřebu propojovat své know-how s novými talenty.

Zdroj: Dazed, WWD, Business of Fashion, archiv módních domů a značek

Tištěný magazín

Elle cover
REKLAMA