Listopadový beauty newsfeed: To nejaktuálnější ze světa krásy

Jedině Anna

Značka Shiseido slavnostně oznamuje svoji spolupráci s celosvětově známou herečkou a módní ikonou Anne Hathaway, která se stala tváří ztělesňující esenci řady Vital Perfection, přední řady u produktů Shiseido v péči o pleť. I Anna zbrojí proti známkám stárnutí, ač pro nás bude navždy princeznou. A zůstává při tom věrná sobě sama a nadevše autentická. Právě autenticita spolu s nadčasovou elegancí herečky Anne Hathaway jsou obdivovány po celém světě, je mu inspirací i její práce pro mezinárodní organizaci OSN a její charitativní činnosti. I proto se stala tváří značky a spolu s ní oslavuje vnitřní sílu, která nezná věk a hranice.

 

Zdravé, krásné, lovely

Organic Oasis Lab odhaluje svůj nejnovější prémiový výživový doplněk, který je v pořadí již pátým doplňkem v portfoliu této lokální značky. Lovely Hair Therapy obsahuje účinnou přírodní směs 22 aktivních složek pro zdravé a krásné vlasy. Klíčovými složkami jsou patentovaný organický prášek z klíčků hrachu, superpotravina Moringa, aminokyseliny, patentované mikroenkapsulované železo, které zabezpečuje optimální dávku železa pro podporu výživy a růstu vlasů, vitamín D3, vitamín K2 a patentovaná kyselina hyaluronová, která dodává vlasům vlhkost a hydrataci.

Organic Hair Therapy

 

La dolce vita

Dolce & Gabbana povolává do služeb divu Katy Perry. Právě ona se stala dokonalou tváří reprezentující novou delikátní vůni Devotion Eau de Parfum, která oslavuje ty nejušlechtilejší hodnoty života. Katy Perry se v kampani oddává radostem la dolce vita v italské scenérii, prohání se na lodi, tančí s místními obyvateli a dokonce ukradne srdce italskému ctiteli. A vás zve okusit to samé, sladký italský život se vším všudy. Parfémovaná voda Dolce & Gabbana Devotion, svůdná a uklidňující vůně, vám to dovolí. Připravte svůj čich na kontrasty jasných horních tónů a smyslných tónů základních.

KP

 

Dokonalá pleť slaví 50 let

Před padesáti lety vytvořil Dr. Yvan Allouche své první jemné exfoliační produkty pro svou manželku. V té době ho nenapadlo, že tímto krokem rozpoutá revoluci v oblasti profesionální kosmetiky a že se jeho výrobek stane klíčovou součástí denního kosmetického rituálu mnoha lidí po celém světě. Laboratoř Biologique Recherche přinesla novou generaci exfoliačních produktů, které byly vhodné pro každodenní použití a současně jemně podporovaly přirozený proces odlupování pokožky. Díky svým exfoliačním a čistícím vlastnostem a nízkému pH se Lotion P50 stala ideálním řešením pro obnovu povrchu pokožky. Název tohoto produktu také není náhodný: „P“ symbolizuje peeling, číslo „50“ odkazuje na skutečnost, že pokožka potřebuje dva epidermální cykly, z nichž každý trvá v průměru 25 dní, aby dosáhla první požadované úrovně epidermální obnovy potřebné pro čistou a zdravou pleť. 

Biologique Récherche

 

Sváteční včela

Značka Guerlain odhaluje pro tuto sváteční sezónu znamenitou poctu ikonické rtěnce Rouge G. Její obal získal zlatou včelu, symbol kosmetického brandu. Ovšem ne jen tak ledajakou – tato včela vznikala pod rukama turecké šperkařky Begüm Khan. Ta ji ručně osázela 280 vzácnými drahokamy na 24karátovým zlatem pokoveném na znovuplnitelném pouzdře. Dechberoucí reinterpretace ikonické včely na pouzdru Rouge G Fantasy Bee vychází ve velice limitovaném počtu – k dostání je pouhých 270 sběratelských kousků.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Zdroj: autorský článek za použití archivu zmíněných značek