Dnes uvedení nové vůně! Burberry dnes odhaluje svůj Body

Přidejte si Elle do oblíbených na Google zprávách

Inspirace?
Burberry Body pro nás znamená mnohem více než jen vůni. Je to pro nás největší uvedení všech dob, které v sobě zachycuje jak dědictví, tak moderní trendy britské značky dneška a odráží aspekty, které tvoří svět Burberry. Chtěli jsme vytvořit něco kultovního, unikátního a speciálního – soustředěni na přístup a energii trenčkotu –, propojit všechno, co děláme – hudbu, módní kolekce, vůně, naše prodejny, on-line svět a komunity. Spojujeme všechny naše příznivce a ukazujeme jim velmi osobitý pohled na věc,“ řekl Christopher Bailey, kreativní ředitel značky Burberry.
Burberry Body je tak novou kapitolou po 155 letech historie labelu, kdy vůně a kampaň odrážejí mnohostranný charakter značky. Zároveň je světem Burberry vtěleným do formy parfému, který je smyslný, přirozený, elegantní a nezapomenutelný.

Esence?
Christopher Bailey o ní řekl: „Esence je velmi britská, a proto je to ten nejsmyslnější a nejženštější parfém, na kterém jsme kdy pracovali. Je sofistikovaný, moderní a delikátní. Chtěli jsme ho lehký a ženský, ale zároveň osobitý – něco, co osloví ženy bez ohledu na věk – jedná se o postoj. Nenucená smyslnost tónů růže a kosatce kombinovaná s dřevitými nótami vytváří kultovní vůni, která je bezpochyby britská.
Hlavu vůně tvoří svěží zelený absint, ozařující elegantní broskev a rafinovaná frézie. Květinový buket přírodní růže a kosatce jemně prostupuje důvtipné teplé tóny santalového dřeva a tvoří srdce vůně. Základ je tvořen dřevitým cashmeranem, krémovou vanilkou, smyslnou ambrou a pižmem.

Flakon?
Často popisuji Burberry jako vybroušený diamant, a tak se zdá přirozené, že vůně, která reprezentuje nejrůznější nálady, přístupy a projevy, je zabalena ve tvaru šperku. Barvy reflektují smyslný a emotivní charakter vůně. Chtěl jsem, aby flakon byl žádoucí nejen kvůli vůni, ale také sám o sobě. Vždy se inspiruji architekturou a interpretovat smyslnost vůně šlo jen díky růžovému zlatu a tělovým odleskům,“ prozradil Christopher. Diamantové hrany skleněného flakonu, uzávěr v barvě růžového zlata s vyrytou kostkou připomínající trenčkot. Ampule svým vzhledem připomíná šperk, je elegantní a ženská. Představuje předmět touhy.

Balení?
Slovy Christophera Baileyho: „Chtěli jsme, aby celkový zážitek byl velmi smyslný a luxusní – proto i krabička svým povrchem připomíná strukturu kultovního trenčkotu Burberry.“ Vyvedená v barvách růžového zlata, tělové, bledé tělové a bílé, kdy barva růžového zlata představuje součást ikon Burberry.

Kampaň?
Rosie je touto krásnou, smyslnou anglickou růží a dokonale vystihuje ducha Burberry. Představuje rovnováhu mezi smyslností, sebejistotou a pokorou. Burberry je součástí její minulosti, a tak je pro ni zcela přirozené být naším prvním ztělesněním Burberry Body,“ vysvětlil Christopher a prozradil detaily o kampani. „Mario Testino nám pomáhal s krásnou, mnohostrannou a smyslnou kampaní, která vyjadřuje nejrůznější polohy Burberry Body. Trenčkot ztělesňuje kultovní kvality vůně i ducha a přístup dívky Burberry,“ uzavřel na konec.

A co my za redakci ELLE.cz? Tuto vůni, Burberry Body, úspěch rozhodně nemine. :-)




Nezapomeňte se pustit video ke kampani.