Říjnový beauty newsfeed: To nejaktuálnější ze světa krásy

Pozvání na cestu kolem světa

Kolekce exkluzivních Les Extraits, která zachycuje výjimečnou spolupráci mezi mistrem parfémů Jacquesem Cavallier Belletrud a světově uznávaným architektem Frankem Gehrym, povyšuje vůně na uměleckou formu. Nový parfém s názvem Myriad obohacuje dosavadní kolekci jako v pořadí šestý kus a znovu objevuje výjimečnou esenci oudu, dřeva tak cenného, že vzešlo ve známost jako černé zlato parfumerie. Výjimečná esence odhaluje podmanivou vůni vzácného dřeva v celé jeho nádheře a mistr parfumér v ní snoubí sílu oudu se vzdušnou, barevnou estetikou kolekce Les Extraits. Vše samozřejmě zabaleno v unikátním Flaconnier des Extraits navrženým právě architektem Frankem Gehrym.

Louis Vuitton

 

VER a MI

Dara Rolins uvádí novou VERMI Haircare řadu pro hedvábně hebké a přirozeně lesklé vlasy. Pro její uvedení se spojila se svou dcerou Laurou, která spolu s ní účinkuje v kampani. Dara při vytváření péče o vlasy dbala na kvalitní ingredience, účinnou recepturu a v neposlední řadě na podmanivou vůni. Šampon VER a kondicionér MI jsou díky účinnému komplexu s 12 aminokyselinami dokonalou výhrou pro vaše vlasy. „Než jsme naši vlasovou péči pustili do prodeje, prošla náročným vývojem,“ vysvětluje zpěvačka a dodává, že s dcerou Laurou VER & MI důkladně otestovaly: „Jsme z šamponu i kondicionéru totálně nadšené. Vlasy jsou po nich tak hebké, vypadají zdravě, a navíc opravdu krásně voní."

VERMI

 

Líčírna vás bude hýčkat

Líčírna se rozšiřuje. Tentokrát však neotvírá novou pobočku. Rozhodla se jednat ve vašich službách a otvírá luxusní kosmetický salon stavící na principu minimalismu a zároveň precizní kosmetické péče za použití nejlepších přírodních značek. Dopřát si zde můžete well-aging pleťové rituály, rozjasňující či hloubkově čistící rituál a mnoho dalšího pod taktovkou oblíbených značek Dafna´s Skincare a Inika Organic. Brzy se do salonu na pražských Vinohradech vytvořeném podle návrhu úspěšného českého designérského dua Lexová&Smetana budete moct stavit i na workshop, kurz nebo školení. 

Líčírna

 

Z Prahy do Paříže, na Slovensko a zase zpět

Pigmentarium na vavřínech neusíná. Představuje jednu novinku, uměleckou či tvůrčí spolupráci za druhou a překvapuje novými spojeními. Díky propojení tvůrčích týmů má nový parfém pražské značky svůj druhý domov ve Francii. V říjnu byl totiž odhalen pro pařížské publikum v historických salonech českého velvyslanectví ve Francii, s výhledem na slavnou Eiffelovu věž. Mezi nimi byli místní tvůrci, parfumér a tvůrce nejnovějšího parfému Théo Belmas, autor kampaně Oratorio, kreativec Guillaume Rossi, známý svou prací pro Dior, Céline nebo ambasador Pigmentarium, úspěšný designér šperků Matthias Schneider tvořící pro značku Louis Vuitton, tak i novináři, influenceři zaměření na módu a olfaktorický průmysl jako Louis Pisano. Pigmentarium není pod pařížskou oblohou žádným nováčkem, není to poprvé, co zde svou práci představuje. Paralelně s představením odhaluje také na Slovensku unikátní spolupráci s fotografem Kubo Križem a limitovanou edici Incence Altaru z dílny designéra Daniela Piršče. 

Pigmentarium v Paříži

Zahrada splněných snů

Kdy jindy plnit sny, když ne o Vánocích? Své o tom ví i dům Dior, který oslavuje ducha Vánoc v nejnovější kampani. Jeho poslem se stala herečka Anya Taylor-Joy, která nás v ní vezme do kouzelné zahrady Tuileries, ve které se zastavil čas právě v době předvánoční. V této úžasné a majestátní zahradě si ti, kteří sní o Dioru, splní svá největší přání… Sníte o parfému J'Adore? Nebo snad o adventním kalendáři s rovnými čtyřiadvaceti překvapeními?

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

V hlavní roli Timothée

Chanel odhaluje další kapitolu parfému Bleu de Chanel, jejímž ambasadorem není nikdo jiný, než Timothée Chalamet. Spolu s ním Chanel povolává do svých služeb legendárního režiséra Martina Scorseseho. Inspirován magnetickým a nadčasovým duchem této svěží vůně, Scorsese, ikona kinematografie, a Timothée Chalamet, jeden z nejodvážnějších herců této generace, vůbec poprvé spolupracovali na vytvoření současného obrazu svobodného, odvážného a odhodlaného sebeobjevování. Scorsese režíroval první kampaň pro Bleu de Chanel již v roce 2010. Znovu využívá svého tvůrčího génia k zobrazení mnoha podob muže, který si razí vlastní cestu, v krátkém filmu, který již můžete zhlédnout online. 

Chanel

Zdroj: autorský článek za použití archivu zmíněných značek