Květnový fashion newsfeed: to nejaktuálnější ze světa módy

Variabilní na všechny způsoby

V nové kolekci Capsule 2024 se Zuzana Kubíčková inspiruje power dressingem 70. let, který ženám nejen v byznysu a politice dodával autoritu a respekt. Moderní power dressing v její verzi umožňuje ženám svobodně kombinovat mužské a ženské prvky podle nálady. Přísné kostýmy lze zjemnit hedvábnými látkami, zvýrazněným pasem nebo rafinovanými odhalenými rameny. Hra s kontrasty je klíčovým principem Zuzaniny tvorby. Kolekce obsahuje 15 modelů, ze kterých lze vytvořit nespočet kombinací, a každá žena si tak může přizpůsobit outfit podle svých preferencí. Klasické střihy s pánskými prvky lze proměnit stahováním v pase, nařasením sukní nebo zavinutím topů. Vázanka může sloužit jako šál, kravata nebo mašle a manžety rukávů lze vázat různými způsoby. Variabilitu kolekce v kampani demonstrovaly modelky Mariana Klangová, Barbora Nosková Mosorjaková a herečka Simona Lewandovska. Posuďte její všestrannost i vy:

Kolekce Capsule 2024 Zuzany Kubíčkové

Roger a Rafael

Louis Vuitton představuje novou kapitolu své slavné kampaně Core Values, kterou nafotila uznávaná fotografka Annie Leibovitz. Kampaň s názvem „There are Journeys that turn into Legends” zachycuje tenisové legendy Rogera Federera a Rafaela Nadala při výstupu na vrchol italských Dolomit. Tento vizuální příběh symbolizuje jejich kariéry plné ambicí, odhodlání a přátelství. Na fotkách vidíme Federera a Nadala jako partnery na společné cestě, daleko od tenisových kurtů, kde jejich rivalita ustupuje vzájemnému respektu. Federer s 20 grandslamovými tituly a Nadal s 22, včetně 14 na French Open, ztělesňují vrchol sportovního úspěchu. Oba sportovci jsou globální ikony, které inspirovaly generace, a zároveň představují hodnoty Louis Vuitton: cestu za hranice možného, závazek k dokonalosti a neutuchající inspiraci. Anne Leibovitz tímto snímkem dokonale vystihla poselství značky – oslavou cesty, přátelství a legendárního ducha.

Louis Vuitton

 

Aňa září nejen ve filmu

Zalando spouští kampaň „Trend jste vy“ s českou herečkou Aňou Geislerovou v hlavní roli. Kampaň povzbuzuje k objevování vlastní autenticity a výběru toho, co je pro nás důležité, bez potřeby něco dokazovat. Aňa Geislerová, známá svým jedinečným stylem, představuje jarní outfity z tisíců značek dostupných na Zalando, vhodné pro různé příležitosti a jedinečné osobnosti. „Jsem ráda, že mohu být součástí kampaně Zalando. Téma kampaně mě inspirovalo, protože každý máme svůj osobní styl, a názory ostatních nás časem přestanou zajímat. Jako herečka se měním s každou rolí, ale zachovávám si vlastní styl v osobním životě,“ říká na to konto Aňa Geislerová.

Aňa Geislerová

 

Nová tvář, známý hlas

Lady Dior, symbol elegance a mistrovství Dior stylu, je ikonická kabelka, kterou Maria Grazia Chiuri každý rok znovuobjevuje a reinterpretuje. Tento legendární doplněk je nyní oslavován v exkluzivní kampani s oceňovanou zpěvačkou Rosalíou, novou globální ambasadorkou Dioru. Fotografka Collier Schorr zachytila Rosalíu v intimním prostředí na černobílých i barevných snímcích, které ukazují její jedinečnost a magnetickou auru. Doplňuje ji právě ikonická Lady Dior, se svým charakteristickým prošíváním a Dior přívěsky, podtrhující umění a zručnost ateliérů domu.

Rosalía

 

Říkám ano!

S příchodem jara přichází také hravost, zamilovanost a romantika, které se odrážejí v nové kolekci s názvem Petite. Ta spojuje jemnou eleganci s netradičními diamantovými výbrusy a přináší do světa šperků rafinovanost a individualitu, inspirovanou francouzskou elegancí. V kolekci naleznete ručně vyráběné prsteny z bílého, žlutého a růžového zlata, zdobené diamanty v tzv. fancy brusech. Luxusnější modely jsou doplněny drobnými brilianty na obroučce prstenu a každý šperk je vyroben s maximální péčí a důrazem na detail, odrážejícími krásu v maličkostech. Drobné šperky Petite jde navíc hravě kombinovat mezi sebou – v různých brusech i barvách ušlechtilých kovů.

Klenota

 

BOSS Beckham

Hugo Boss oznamuje globální spolupráci a Davidem Beckhamem pro značku BOSS. Toto partnerství má přinést světu inovativní novinky, které odrážejí styl a estetické hodnoty Davida Beckhama a BOSS, oslovující široké publikum. Beckham bude navrhovat a kurátorovat kapsulové a sezónní kolekce, první z nich by měla být představena již v sezoně Spring / Summer 2025, přičemž se Beckham objeví v globální kampani již na sezonu Fall / Winter 2024. „David Beckham je skutečnou globální ikonou ve sportu i módě. Jeho podnikatelský duch a vášeň pro módu dokonale ztělesňují hodnoty naší značky BOSS,“ řekl Daniel Grieder, CEO HUGO BOSS. A my jsme nedočkaví, co společně světově známá značka a britská celebrita vytvoří.

 

David Beckhham

Druhá šance pro vaše boty

Prodejce obuvi CCC představuje kampaň „Dejte svým botám druhý život“. V rámci filozofie weCare mohou zákazníci přinést použité boty všech značek do sběrných boxů ve vybraných prodejnách CCC. Boty budou vyčištěny a ve spolupráci s organizací Potex připraveny na další použití. Následně budou distribuovány potřebným lidem prostřednictvím charitativních organizací, jako je Oděvní banka nebo Klub svobodných matek. První sběr v době konfliktu na Ukrajině přinesl přes 80 000 párů obuvi a prodejce tak pokračuje v rozšiřování této iniciativy. Dáte svým botám druhou šanci také vy?

CCC

 

Lokální limitka

Footshop a Botas představují kolekci Goodbye Nostalgia, která kombinuje moderní design obuvi s tradiční ševcovinou. Kolekce zahrnuje 11 modelů bot, včetně limitované edice Footshop x Botas. Kampaň, která byla při této příležitosti odhalena, zdůrazňuje propojení světa tradičního obuvnictví Botas a moderních trendů Footshopu. „Kolaborace Footshop x Botas je ztělesněním toho nejlepšího z obou světů,” uvedl Peter Hajduček, CEO Footshop. Nová kolekce symbolizuje propojení tradice s inovací, přičemž každý pár bot je ručně vyrobený v srdci Evropy. Byla navržena Petrou Šorejsovou, interní designérkou Footshopu, za výrobou a vývojem pak stojí ředitel značky Botas Vít Staněk společně se ševci, kteří pro značku vyrábí.

Botas