Listopadový fashion newsfeed: To nejaktuálnější ze světa módy

Jedině Eva

Módní dům Balenciaga odhaluje svou nejnovější kampaň Spring 24. Vezme nás do tajemného pařížského apartmá, ve kterém se představí přátelé domu Malgosia Bela, Arthur Del Beato, Soo Joo Park, Krit Amnuaydechkorn, Khadim Sock a nově jmenovaná ambasadorka Michelle Yeoh. A mezi nimi Eva Herzigova, pochopitelně. Spolu s oděvy z nové kolekce na sebe vzali i významné kabelky nadcházející sezón: Le Cagole Sling, 24/7, Monaco, Crush a Crush Sling.

Nová, stříbrná, Tiffany

Již od dob kreativní vize designérky Elsy Peretti je klenotnický dům Tiffany & Co. průkopníkem v oblasti stříbrných šperků. Nejnovější kolekce ze stříbra ulitá spatřila světlo světa právě nyní a pojmenována byla Tiffany Forge. Design šperků se inspiruje otevřenými články řetězu odkazujícími na otevřenost a neomezenost, a symbolizuje vstřícnost vůči změnám a zvratům v našich životech. Kov, který je neodmyslitelnou součástí dědictví domu, získal mohutnější, industriálnější podobu, a při jeho tvarování se návrháři značky nechali inspirovat archivními návrhyŠperky jsou pak buď leštěné, nebo je stříbru ponechána tmavá patina.

Tiffany & Co.

 

Vánoce jsou tady

Ačkoliv to venku ještě tak nevypadá, Vánoce jsou tady. Alespoň ve světě retailu. Kampaň Prada Holiday 2023 umocňuje kouzlo Vánoc ještě před jejich propuknutím. Poslíčky slavnostní nálady se staly hvězdy Maya Hawke, Damson Idris, Louis Partridge a Kim Tae-Ri. Koncept je stejně doslovný jako ideologický: třpytivá koule, ve které sedí, se stává létající kapslí nebo soukromou vesmírnou lodí, metaforickým prostředkem, který je dopraví k dalekým, snovým destinacím. Prostorová krajina za nimi nastiňuje fantastickou představivost a prolíná minulost s budoucností. Nacházejí se ve světě reálném, či smyšleném? V době vánoční, či v čase mezi dnem a nocí? Kostkovaná mramorová podlaha, stejná jako v historickém butiku Prada otevřeném v roce 1913 v Galleria Vittorio Emanuele II v Miláně, vede do hlubokého vesmíru, k panoramatickému výhledu posetému jiskřivými hvězdami. Vyhlídka na celou galaxii připravenou k prozkoumání podporuje očekávání, podobně jako dárek čekající na rozbalení. Tak co, sen anebo realita?

Prada

 

Ano, Kim. Také budeme chtít oblékat kalhotky s křišťály

Značky Swarovski a Skims spojují své síly a vytvářejí třpytivou řadu šperků na tělo, intimních doplňků a konfekce. „V rámci této spolupráce jsme chtěli oslavit individuální kreativitu a vnést více půvabu do každodenního oblékání,“ říká Kim Kardashian, spoluzakladatelka Skims. „Tyto kousky jsou tak snové, moc se nám líbilo začlenit ikonické křišťály do mých oblíbených modelů. Nemůžeme se dočkat, až si všichni zamilují Swarovski x Skims, stejně jako já.“ Ano, Kim. I my budeme chtít oblékat kalhotky s křišťály. Kolekce přináší křišťálové šperky na tělo, které lze stylizovat mnoha různými způsoby, a konfekci včetně prádla, body a šatů zdobených křišťály.

Swarovski & Skims

 

Budiž Lea

Overall Office představuje nové spodní prádlo LEA, vyrobené z jemného, ale pevného ekologického polyamidu z recyklovaných vláken z mořského odpadu. Na jeho vzniku se studio sídlící v Praze podílelo po dva roky. Z dlouhého a usilovného vývoje vzešly řezané kousky s minimem švů, jejichž design je postaven především na funkčnosti. Dokonale splyne s kůží a výhodou topu například je, že se dá nosit nejen jako spodní prádlo, ale i jako svrchní součást outfitu. Ručně řezané v dílně značky v Praze a ušité v jihlavské dílně z kvalitního italského materiálu, nese se v duchu poslání značky a plní její předpoklady o tom, co znamená být udržitelnou.

Overall Office

 

Na vlně eskapismu

V pořadí již jedenáctá kolekce značky Port of Stars vychází z kreativního impulsu plného představivosti a je trefně pojmenována Great Escape pt.1. Eskapismus se stal leitmotivem celé kolekce, v níž najdeme nadýchané šaty i teplé svršky, a přináší svěží přístup k současnému šatníku. Modely dávají prostor představivosti, v celkovém konceptu hrají důležitou roli detaily a jemné textury tkanin. I použité látky hrají jako obvykle v celkovém pojetí kolekce zásadní roli. Propůjčují jednotlivým kouskům kvalitu, integritu a nádech luxusu. Kolekce je přizpůsobena nošení samostatně či důmyslnému vrstvení kousků dohromady. 

Port of Stars

 

Emma má Levi's, Levi's má Emmu

Na oslavu vánočního ducha si značka Levi's nadělila prohloubení svého partnerství s Emmou Chamberlain a pro novou kampaň It's Giving Season ji požádala o vytvoření dárkového průvodce Emma's Edit. Zkrátka a dobře, Emma vám letos pomůže vybrat, co darovat pod stromeček. V kampani se objevila v pohodlných svetrech, které narozdíl od těch vánočních budou cool po celý rok, a především – ve svém oblíbeném střihu denimových kalhot Ribcage Bells. „Zbožňuji nostalgii 70. let a nový střih Ribcage Bells spolu se svetrem Rae a kardiganem Betty jsou velmi roztomilé a pohodlné. Pro prázdninovou sezónu to pravé. Také jsem si moc užila kurátorství na dárkovém průvodci s mými oblíbenými kousky od Levi's. Všechny jsou na jednom místě, takže si můžete pomoct a najít nadčasové kousky pro ty, které máte rádi a dopřát jim dokonalý dárek. Nebo udělat radost sami sobě... samozřejmě.“ Nevíte si rady? No stress, Emma zná odpověď.

Levi's

 

Sexy symbolika

Ukrajinská oděvní značka Zhilyova zaměřující se na produkci odvážného spodního prádla odhaluje svou novou kolekci. Jmenuje se Totem a protkána je symbolikou významů. Každý kousek v této kolekci nejen že balancuje na lákavé hranici elegance a přitažlivosti, ale také se snaží rezonovat s duší člověka, pozvedávat náladu a evokovat vzpomínky. Jestli se ptáte, zda toto spodní prádlo dokáže, zkuste si jej na vlastní kůži. Kalhotky, podprsenky a průsvitné spodničky zdobí v sobě snoubí transparentní síťovaný tyl s půvabem jemné krajky a mnohdy je zdobí pro značku příznačná, symbolická hadí výšivka.

Zhilyova

 

První Polo Ralph Lauren

Máme první butik Polo Ralph Lauren v České republice. Nenachází se nikde jinde, než na dobré adrese v Pařížské ulici. Design butiku odráží bohatou architektonickou historii Prahy a kombinuje ji s jedinečným nábytkem, dekoracemi a uměleckými díly, estetika prodejny odráží filozofii značky a pojí v sobě neformální klasiku s moderním a energickým nábojem. Česko není jedinou zastávkou na cestě expanze značky. Spolu s pražským butikem otevírá také v dalších zemích Evropy, ale i v Asii a Severní Americe.

Ralph Lauren