MFW: Missoni a Emilio Pucci

Missoni

Italská značka s mnohaletou tradicí Missoni v poslední době všechny překvapuje. Tím prvním ‚překvápkem‘ je cenově dostupná kolekce pro řetězec Target, která se v obchodech vyprodala během jediného dne. A to druhé? Vedení značky letos jarní kolekci představilo naposledy, za což si vysloužilo kritiku odborníků i široké veřejnosti.
Poslední jarní kolekce Missoni ničím nezklamala. Opět se vyznamenala zářivými barvami, svým klasickým výrazným vzorováním a neobvyklou formou designu. Hlavní roli hrála paleta modré, hnědé, žluté a červené. Letní atmosféru sbírky dokreslovaly všudypřítomné volány, transparentní materiály a dlouhé třásně. Angela Missoni se při navrhování nechala inspirovat svou vlastní dcerou. Celé léto ji pozorovala, jak od úsvitu do noci tančí, a přemýšlela o typu oblečení, který by se pro tuto zábavu nejlépe hodil. Něco spontánního, improvizovaného, pohyblivého.

Emilio Pucci

Modely značky Emilio Pucci si s chutí oblékají světové celebrity. Beyoncé se v róbě z dílny italské značky ukázala na letošním Met Gala, Gwyneth Paltrow v ní zase ‚zabila‘ konkurenci na předávání cen Emmy a supermodelka Anja Rubik v modelu Pucci kráčela k oltáři.
Jaká je její kolekce pro příští jaro? Hlavní roli si v ní zahrála krajka a patchwork, kreativnímu řediteli Peteru Dundasovi totiž za inspiraci stála cikánská ‚sexpot‘. Na molo tak vyslal neuvěřitelně dráždivé ženy zahalené v krajce a hedvábí potištěném nejrůznějšími obrazci připomínajícími tibetské mandaly. Celé linii vévodila trojkombinace černé, červené a bílé. Kolekci uzavřelo několik nádherných svatebních modelů.

Zdroj: Style.com