Ananas kraluje trendům roku 2013

Když Alexa Chung ozdobila loni v červnu své outfity na londýnského fashion weeku broží ve tvaru ananasu, neunikla žádným módním médiím. O jejím neobvyklém, trochu legračním šperku se toho napsalo hodně. Nebyla by to ale Alexa, kdyby opět nepředběhla dobu. O měsíc později si v ananasovém krátkém overalu z Topshopu užívala dovolenou Rihanna. A dnes se hravý motiv vyskytuje napříč značkami všech cenových kategorií.

alexa13

Jako první na současný potisk upozornil velký návrat trička Chloé, které navrhla Stella McCartney před dvanácti lety. Po jeho reedici se jen zaprášilo. A ostatní tvůrci už jen pokračovali. Modelky na přehlídce Moschino Cheap & Chic ukázaly, že chocholatý plod se hodí na saka, šaty, kalhoty, ale i na kabelky.

Následovaly kamenné i internetové obchody jako H&M, Asos, Forever 21, Nasty Gal nebo River Island. Sophie Hulme dokonce vymyslela krajku ve tvaru ovoce, z níž pak vznikla překvapivě decentní sukně. Pro méně odvážné naštěstí vznikly i umírněnější doplňky. Plavky, náramky, náhrdelníky, klíčenky či obaly na iPad sice zas takový rozruch nevyvolají, ale rozhodně dodají šťávu každému stylu.

ananas_4

ananas_saty_2

sophie-hulme-green-pineapple-lace-skirt-product-1-7653899-094497278

WOH2IA810002NAV_1_large