To je après-ski. Pojem, který vznikl ve francouzských Alpách během lyžařského boomu v 50. letech 20. století, oslavující horský životní styl po dni stráveném na svahu. V dalších dekádách jej proslavily Audrey Hepburn, Iman, princezna Diana nebo návrhář Emilio Pucci. Dnes ho praktikuje i 400 milionů lidí, kteří každoročně navštíví lyžařská střediska a věnují se i jiným aktivitám, než je lyžování. Après-ski móda se tak stala zásadním faktorem na trhu se zimní módou. Značky přitahuje vysoká kupní síla: 45 % lyžařů má průměrný příjem domácnosti vyšší než sto tisíc amerických dolarů a rádi investují do kvality. Tato demografická skupina je ochotna utrácet za prémiové výrobky, což znamená vyšší ziskové marže pro značky, které vyhovují jejich vkusu a standardům.
Na lyže, do hor!
Značky Fendi, Prada, Moncler i Chanel nám diktují povinnou výbavu svými ski kolekcemi, které čítají celou řadu oděvů a doplňků připravených odolávat nepřízni počasí a pomoci k dosažení vašich sportovních výkonů. Fendi ve spolupráci s Blizzard odhaluje luxusní lyže, Prada pod svou sekcí Linea Rossa kompletní zimní výbavu i pro špičkové sportovce. The North Face a Skims odhalují spolupráci letošní zimy, která čítá selekci svršků a doplňků ve všech barvách pleti. Pokud jste si doteď mysleli, že lyžování je pouze sport, vyvedeme vás z omylu: je to životní styl. Držte si helmy a čepice, tento ryze sezonní trend bude nabývat na důležitosti!
- Zdroj článku:
Autorský článek