Valentino převlékne Gap do nového

V disciplíně navazování spolupráce s renomovanými návrháři si zatím nejlepší skóre udržuje švédské H&M, jehož kolaborace s francouzským Lanvinem rozproudilo módní vody minulý týden. K naší radosti se však jeho cestou vydávají i jiné obchodní řetězce, nejnověji americká oděvní značka Gap, která je populární zejména ve Spojených státech a Velké Británii.

K součinnosti s ní svolili Maria Grazia Chiuri a Pier Paolo Piccioli, dvojice mágů tvořících pro italský módní dům Valentino. Jejich kolekce dámských oděvů pro Gap vezme nejzákladnější kousky značky a vtiskne jim punc luxusu.

Nebude to poprvé, kdy se v sortimentu Gapu ocitnou kousky z dílen slavných módních tvůrců – v minulém roce se v buticích značky úspěšně prodávala dětská řada navržená Stellou McCartney, před třemi lety se ujala kolekce triček od newyorských designérů jako Rodarte nebo Thakoon a ještě stále jsou v jeho policích k nalezení boty Pierre Hardy.

Limitovaná řada s visačkou Valentino pro Gap bude dostupná od začátku listopadu ve vybraných obchodech v Miláně, Paříži a Londýně. Gapu chtivé dámy z Česka si tak mohou udělat nákupní výlet do ulic Oxford Street a Dover Street Market.