Jestli se dá o někom říct, že je Übermodel, tak jedině o brazilské ikoně Gisele Bündchen. Byla andílkem Victoria’s Secret i tváří Chanelu No.5. Taky 14 let nejlépe placenou modelkou světa, kterou na sociálních sítích sleduje více než 26 milionů followerů. Gisele je prostě wow! Právě teď ji můžete vidět v kampani Intimissimi.
Kupodivu v ní svoje perfektní tělo nevystavuje, ale ve skutečnosti jej spíše zahaluje. Italský výrobce spodního prádla se totiž nově jal propagovat spodní prádlo bez toho, aniž by ho ukazoval. „Tento způsob kampaně považuji za velmi inovativní. Je hodně intimní, zanechává velký prostor pro představivost. Přiměje vás se zamyslet se nad tím, jaké prádlo si daná žena oblékne,” dodává sama Gisele. V soukromí dává přednost kouskům z organické bavlny a na večer volí krajku. „Ale určitě záleží na náladě a příležitosti. Přes den se chci cítit hlavně pohodlně,” říká jako matka dvou dětí, která se více než modelingu věnuje ochraně přírody jako velvyslankyně Dobré vůle pro programy životního prostředí Organizace spojených národů. Jako známá ekologická aktivistka trvala na tom, aby i rekonstrukce domu, který vlastní se slavným hráčem amerického fotbalu, Tomem Bradym, byla co nejvíce šetrná k přírodě.
Což v praxi znamenalo použít co nejvíce recyklovaných materiálů, využívat solární panely, ale i zřidit vlastní mikrofarmu. „Snažíme se žít co nejvíce udržitelně a chceme, aby děti věděli, odkud jejich jídlo pochází,” dodává Gi.