Karl Lagerfeld spouští levnější kolekci pro Net-a-porter

Nedávno jsme v redakci vzpomínali to, jak kreativní ředitel ikonické francouzské značky Chanel propůjčil své umění úspěšnému high-street řetězci H&M. A jako mávnutím kouzelného proutku pronikla do světa nová skvělá informace: osmasedmdesátiletý návrhář se rozhodl navázat spolupráci s luxusním on-line butikem Net-a-porter. K mání bude přibližně sto kousků, jež budou zahrnovat jak večerní šaty, tak oblečení pro denní nošení. „Kolekce je mou reflexí na to, jak by se podle mě lidé měli oblékat,“ vyjadřuje se k modelům Karl. „Chtěl jsem vytvořit linii nepříliš drahého oblečení, jež by všichni rádi nosili. To byl můj koncept.“


A ceny budou opravdu skvělé. Začnou na šedesáti dolarech a zastaví se u 450.