Nové tváře v reklamních kampaních

Hlavní událostí v reklamní branži i nadále zůstává přesun Madonny od Louise Vuittona k italské značce Dolce & Gabbana. Minulé dva ročníky fotil Steven Meisel. Tentokrát kampaň ve stylu neorealistických italských filmů fotil Steven Klein a zpěvačka v ní vystupuje v roli italské herecké ikony Anny Magnani.

Velkou událostí je také účast Liv Tyler v černobílé kampani holandské značky G-Star. „Věříme, že právě Liv je ztělesněním smyslnosti, kterou hledáme pro popis vztahu žen a značky G-Star,“ řekl ředitel značky Shubhankar Ray. Kampaň se již objevila v tištěném vydání kanadské Elle.

Novou tváří v reklamní kampani Versace se stala sedmnáctiletá Georgia May Jagger. Dcera zpěváka Rolling Stones Micka Jaggera a modelky Jerry Hall je podle Donatelly Versace tou pravou dívkou pro proslulou italskou značku.
Kampaň ve výrazných barvách, charakteristických pro tuto značku, fotil slavný Mario Testino.

Velkým objevem pro tuto sezonu se stala osmnáctiletá modelka Karlie Kloss. Bývalá baletní tanečnice se objeví v kampani pro Dior. Dále vystoupí v kampaních slavných značek Oscar de la Renta, Aquascutum, Lacoste a Hermés.

   

Mezi další osobnosti, které si od svých hereckých či zpěváckých řemesel odskočí k modelingu, patří Megan Fox zářící v kampani pro Emporio Armani, Alexa Chung v kampani značky Pepe Jeans nebo Pixie Geldof v kampani pro Diesel.