Closing party MBPFW patřila přehlídce Dsquared2

Closing party Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku opětovně zavedla všechny příznivce módy na nejproslulejší nákupní bulvár v Praze – do Pařížské ulice, kde se uskutečnila velkolepá akce. Butik The Brands a jeho přilehlé okolí se proměnilo v dějiště módní a hudební show divoce pulzující značky DSQUARED2 a pro hosty přichystal i další překvapení.

Kanadská dvojčata Dan a Dean Catenovi již téměř čtvrt století stojí v čele své značky DSQUARED2, která se proslavila neotřelým, někdy až drzým stylem, jenž se v posledních letech těší masivní pozornosti stále širšího módního publika. Oba návrháři ve své aktuální kolekci podzim 2019 se pomyslně vysmáli zaběhlým konvencím – módě, která staví na korigovaném byznysu a líbivosti a naopak si libují v designech, jež za jedinou bernou minci považují smyslové uspokojení. Ve své aktuální kolekci značka představila oblečení a doplňky, jejichž společnými jmenovateli jsou „nevázanost, Nirvana a opulence“. Kolekce však není pro každého, ale znalé módní obecenstvo ocenění sílu a jinakost s jakou sourozenci Catenovi kombinovali zdánlivě nekombinovatelné, přičemž inspiraci načerpali ze zimních radovánek, neo-grunge stylu a psychedelické opojnosti. Velká část právě této aktuální kolekce DSQUARED2 okoření konec Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku a v unikátním prostorovém konceptu udělala nezapomenutelnou tečku za podzimním svátkem módy.

Closing party

Pánský butik The Brands z portfolia společnosti Luxury Brand Management je jedním z nejčastěji skloňovaných průkopníků v oblasti pánské módy v České republice a je domovem nejluxusnější značek jako DSQUARED2, Neil Barrett, Vetements, Off-White či Dior Homme, Alexander McQueen, Tom Ford, Valentino, Versace následovaných značkami Balenciaga, Balmain a Givenchy. Již potřetí bude tento butik a přilehlé venkovní prostory nákupních ulic Pařížské a Široké hostit jedinečnou closing party Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku.

Během večera kromě módní show návštěvníky roztančil svým vystoupením Mikolas Josef ve speciální kolekci DSQUARED2. Jeho píseň Acapella se stala hitem číslo jedna letošního léta, a to nejen v Česku, ale i v Polsku, kde píseň zároveň obsadila první místo v aplikaci Shazam. Jeho exkluzivní vystoupení na závěrečné party přichází v období před jeho očekávanou vánoční Closer To You tour 2019. Tato společenská akce poslouží k natočení nového videoklipu zpěváka Mikolase Josefa, který si svým vystoupením ve finále soutěže Eurovize vysloužil oblibu a respekt širokého spektra publika i ostatních umělců v mnoha evropských zemích.

Mezi více než 300 hosty, kteří si přišli vychutnat tento jedinečný večer, byli příznivci módy včetně mnoha známých tváří ze světa módního průmyslu, umělců s vytříbeným vkusem, známých modelek i fashion influencerů.

EBC promo