Jan Černý je novým kreativním ředitelem značky KARA

Přidejte si Elle do oblíbených na Google zprávách

Designér Jan Černý se stal kreativním šéfem tradiční české značky Kara. Jan bude navrhovat kolekce a zároveň se starat o vizuální podobu kampaní a celkové směřování značky, která se zaměřuje na výrobky z kůže a kožešin. Premiérová kolekce Kary od Jana Černého bude představena na podzim 2020, už v létě se však mohou zákazníci těšit na mini kolekci z řady doplňků. 

Prvním krokem nového kreativního ředitele je rebranding značky a představení nového loga. O minimalistickou a moderní verzi loga se postaralo Studio Najbrt. Kampaň na jaro a léto – nová Kara jaro/léto 2020, se fotila ve španělské Málaze. Za objektivem stál přední český módní fotograf Benedikt Renč, který v kampani zachytil nomádskou atmosféru. Jak vnímá aktuální kolekci kreativní tým Kary? „Jejím dominantním prvkem je ostře citronová žlutá barva, která představuje symbol energie a síly. Nově se v kolekci pro Karu objevují typy oděvů, jako je trenčkot, křivák inspirovaný 80. léty nebo safari uniforma.“ 

 

Jan Černý

 

Majitel firmy a CEO Michal Mička angažoval Jana Černého, šestadvacetiletého enfant terrible české streetové módy, do nové role. „Jan patří k nejtalentovanějším designérům naší scény. Zapadá dokonale do vize, kterou s Karou plánujeme. Chceme oslovit mladší publikum, více se orientovat na kožené doplňky a vytvořit značce novou identitu.“

 

Podívejte se na novou kolekci Kara pro jaro a léto 2020: