
Nejspíš vaší pozornosti neuniklo spojení domu Loewe a kultovního animátorského studia Ghibli. Kreativní ředitel Jonathan Anderson se spojil s rozkošnou anime klasikou, postavičkami z animovaného filmu Můj soused Totoro. Kolekce obsahovala jedinečné doplňky známých siluet opatřené ilustrovanými a vyšívanými detaily. Film, který je o měkkém, mazlivém a tajuplném lesním stvoření, dodal kolekci docela jiný ráz, než na jaký jsme u značky zvyklí.

Neméně ikonické spojení pak představil dům Blumarine, který do své kolekce pozval ikonickou kočičku Hello Kitty. Šlo o spojení tak dokonalé, že si jen říkáme, proč že s ním značka nepřišla už dřív...

S podobným spojením totiž už před nějakou chvílí přišla značka Gucci, která ve své kampani ukázala kolekci, které vévodil kreslený Doraemon. Populární japonská postavička Gucci dokonce oslovila natolik, že dům přišel i s exkluzivním odhalením speciálně pro čínský Nový rok, ve kterém byl Doraemon vyobrazen jako vůl, který minulému roku kraloval.

Značka Opening Ceremony oslovila studio Disney, aby ke spolupráci na kolekci přizvala animovanou superhvězdu Mickey Mouse.

A to samé udělala průkopnice udržitelnosti Stella McCartney, která je pro svou lásku k disneyovským myškám známá – nejen že své ikonické siluety propojila s jejich malůvkami, nedávno i pro Mickeyho družku Minnie navrhla oblek.

V poslední době se k tomuto trendu přidala značka Givenchy, která zachytila nejnovější kampaň v kulisách Disneylandu. Její aktéři v ní na sobě mají streetwear kousky s obrysy různých Disney postaviček.

Před pár týdny světlo světa spatřila kolekce Converse x Peanuts, kultovní značka obuvi se spojila s milovaným komiksem a seriálem Peanuts, aby přinesla společně s nezapomenutelnými postavičkami Charlie Brownem, Snoopym a Woodstockem trochu odlehčené pozitivity. Je určená nejen skalním fanouškům, ale každému, kdo má rád popkulturní narážky a vtipné doplňky.