Přidává Rihanna do svého beauty impéria i vlasovou kosmetiku?

Když si Rihanna podmanila svět hudby, nikdo netušil, jaké má tato hvězda ambice. Nyní ji považujeme doslova magnátkou i ve světě kosmetiky a spodního prádla. Její inkluzivní přístup si zamilovali lidé na celém světě - tedy až na LVHM, které dalo její luxusní značce oblečení prozatím stopku.

Dnes to však vypadá to, že fanoušci si budou muset na zpěvaččino nové, vymodlené album ještě chvíli počkat, protože Rihanna se rozhodla ponořit ještě hlouběji do světa krásy a svůj beauty monopol rozšířit i o vlasovou péči.

Mohlo by se vám líbit

10 největších vlasových trendů roku 2021 podle kadeřníků celebrit

Co si budeme nalhávat, rok 2020 nebyl pro naše vlasy tím nejpřínosnějším. Kadeřnictví byla zavřená a nekonaly se žádné akce, na které bychom se mohly pořádně učesat. A postupně si některé z nás začaly uvědomovat, že nám to chybí. No neříká se nadarmo „vlasy dělají člověka“. Hezký účes nám skutečně může zvednout náladu. Proto vám přinášíme několik tipů od kadeřníků světových celebrit, kteří na svém Instagramu i přes nepříznivou situaci stále sdílí účesy, kterými se můžeme v roce 2021 inspirovat.
elle.cz

Dokazuje to její nedávná registrace ochranné známky “Fenty Hair”, kterou podala u společnosti Roraj Trade LLC. Kategorie, které si nechala zapsat jsou následující: vlasová péče, barvy na vlasy, styling, přípravky pro narovnávání vlasů a glittery. Pokud jste již teď neuvěřitelně nadšení, možná ještě není čas oslavovat. Protože tohle jsou všechny informace, které prozatím víme jistě. Můžeme jen odhadovat, kdy se naše vlasy dočkají podmanivého “Fenty efektu”. My tušíme, že někdy v létě roku 2022, když vezmeme v potaz, že Fenty Skin získala ochrannou známku 16 měsíců před svým zpuštěním.

Když společnost Fenty Beauty uvedla na trh v roce 2017 svých čtyřicet základních odstínů make-upu, způsobila tak na kosmetickém trhu doslova zemětřesení. Díky rozmanitosti a inkluzi, která jí byla vlastní, se již nemohli další značky déle vymlouvat a nebylo možné uspět s omezeným rozsahem produktů a klasickou reklamní kampaní. Co se týče vlasové kosmetiky, nabízí se zde podobný problém, když vezmeme v úvahu nedostatečnou nabídku vlasových produktů pro Afroameričany a díra na trhu je všeobecně viditelná. Vždyť ani u nás nenajdete nepřeberné množství řád a většinou se spokojíte s šamponem na normální, barvené, suché, poškozené nebo mastné vlasy a popřípadě můžete ještě chtít objem, lesk či pomoci s lupy. A to je vše.

Novinky o Fenty Hair přichází jen pár týdnů poté, co bylo oznámeno, že Rihannina luxusní značka Fenty, která patřila pod konglomerát LVMH, bude pozastavena po roce jejího fungování. LVMH uvedlo, že se plánuje soustředit více na kosmetiku a beauty vesmír - stejně tak jako na spodní prádlo Savage x Fenty.

Mohlo by se vám líbit

Konec Rihannina módního snu. O svou značku Fenty bude muset bojovat

Módní značka, kterou zpěvačka založila, slavila velké úspěchy. Na svém kontě měla revoluční přehlídky i lukrativní spolupráce. Přesto konglomerát luxusního zboží Louis Vuitton Moet Hennessy, který Fenty vlastní, nyní oznámil, že ji po dvou letech existence zavře.
elle.cz