REKLAMA

Konec Rihannina módního snu. O svou značku Fenty bude muset bojovat

REKLAMA

 

Nad tím rozhodnutím zůstává rozum stát. V říjnu loňského roku celý svět mluvil o netradiční přehlídce spodního prádla právě od Fenty. Rihanna, coby první kreativní ředitelka konglomerátu LVMH, stejně jako první žena tmavé barvy pleti, uspořádala skutečně hvězdnou show. Nechyběla zde Bella Hadid, Paris Hilton, Demi Moore, ale ani drag Queen Jaida Essence Hall nebo zpěvačka Lizzo

 

 

Fenty má za sebou také kolaboraci s Pumou či britskou značkou River Island, úspěšnou řadu kosmetiky (v Čechách je k dostání v parfumerii Sephora) či spolupráci s designérkou obuvi Aminou Muaddi. Od prvního ledna je ale Instagram značky neaktualizovaný, což mělo svůj důvod. Představitelé LVMH totiž prohlásili, že společně s Rihannou dospěli k názoru, že nemá smysl dále pracovat na linii oblečení Fenty, a že se soustředí pouze na spodní prádlo a kosmetiku. Zároveň zdůraznili, že rozhodnutí je „dočasné, dokud nepřijdou lepší časy".

 

Okamžitě se vyrojily spekulace, co za tímto rozchodem stojí. Konglomerát Louis Vuitton Moet Hennessy stojí na velmi tradičních módních domech, jako je Louis Vuitton či Dior. Mladá módní značka, která patří celebritě, byla v jejich portfoliem něčím úplně novým. Rihanna má být podle zákulisních informací rozlícená a prohlásit, že nebude dělat byznys s někým, kdo se rád objevoval v přítomnosti Donalda Trumpa. Jakkoliv jsou tyto klepy nepodložené, právě značky, které má v portfoliu LVMH s velkou oblibou nosila bývalá americká první dáma Melania.

 

 

Další drby hovoří o skutečném sporu, kdy Rihanně přestalo vyhovovat být takzvanou „diversity hire", čili osobou, kterou firma najímá jen proto, aby splnila představu, že zaměstnává dostatečně genderově a rasově různorodý tým. Zpěvačka prý chce oblečení značky Fenty produkovat sama a základnu si staví v Los Angeles.

 

 

Vedení LVMH ale podobné spekulace odmítá s tím, že společně s Rihannou připravují jiné zajímavé projekty. Pravda se samozřejmě časem ukáže, ale jedno je zatím jisté: současné pandemické klima může být smrtící i pro velmi úspěšné módní značky.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA