Proč nedostal Weeknd za představení na Super Bowlu ani korunu?

 

Když hráči opouštěli hřiště, pohledy všech přítomných (a že jich nebylo mnoho) se obrátily k The Weekndovi, který se ujal letošní poločasové show v Super Bowlu. Celý svět toto představení s napětím očekával, jelikož se toho zpěvák v poslední době opravdu nebojí a předvádí velice zajímavé počiny. Navíc do tohoto koncertu dal miliony... 

 

 

The Weeknd předvedl třinácti minutovou show ve které mixoval písně z jeho dvou alb “Behind the Madness” a “Starboy” s melodií jeho posledního hitu “After Hours”. Vystoupení zahrnovalo sbor, houslisty, stovky maskovaných tanečníků a ohňostroj. (Všichni přítomní museli být samozřejmě otestováni předem na koronavirus...) 

Žádná charita

Zpěvák však za tento koncert nedostal ani korunu. Vlastně spíš za něj zaplatit 7 milionů dolarů z vlastní kapsy. Half time show totiž není placená a vystupující ji dělají čistě z prestiže. Ovšem ve výsledku o žádné velké samaritánství nejde. Tato akce se mu mnohonásobně vyplatí. Ptáte se, jak je to možné? Zviditelnění, které Super Bowl poskytuje vede k opravdu rekordním prodejům. V loňském roce, kdy vystupovaly zpěvačky Shakira a J.Lo, stouply jejich streamy podle Nielsen Music o neuvěřitelných 221 %. A celá tato show navíc slouží jako teaser k jeho nadcházejícímu turné, takže zpěvák očekává boost i co se týče prodaných vstupenek.

Pro Weeknda je to samozřejmě obrovská reklama. Forbes uvádí, že podle analytické firmy ListenFirst měla half time show jen aktuálně po jejím skončení 534 225 zmínění na Twitteru a zpěvák nasbíral za stejnou dobu 747 343 impresí. Tohle jsou ty nejvtipnější z nich:

 

Tištěný magazín

Elle cover
REKLAMA