Pamatujete si ještě na ty doby, kdy se ve všech módních rubrikách tvrdilo, že legíny zkrátka nejsou kalhoty a nosit je mimo sportoviště je nepřípustné? Tak ty jsou už nějaký čas passé, stejně jako strach, že právě vaše křivky nejsou pro ně dokonalé. Změnila to Kim Kardashian a takzvaný trend athleisure, při kterém se sportovní kousky kombinují s elegantnějšími a nosíte je kam vás jen napadne. Kinoko jsou jedny z prvních českých značek sportovního oblečení, která jasně hlásá, že v nich nemáte ujet 50 kilometrů na kole, ale klidně jít do bistra na vaší oblíbenou snídani.
Cesta za výrobou legín pro „každý zadek“
Jak ale taková linie sportovního oblečení u malé české značky vůbec vzniká? Vše se odvíjí od barev i postav skutečných žen. Výběr odstínů kolekce určují také preference zákazníků, z těch se vytvoří prodejní analýza, která se spojí s výběrem od značky. Ustupuje se také od kolekcí pro jednotlivé sezóny, novinky se u Kinoko přidávají průběžně a na popud těch, kteří o ně stojí. Například české zákaznice preferují opravdu dlouhé legíny, které obepínají kotníky, takže značka prodlouží délky a zúží nohavice. Kromě legín a sportovních podprsenek či triček a jógamatek, přijde další novinka, kterou v pandemickém stavu rozhodně oceníme: mikiny a spodní prádlo.
![Kinoko spodní prádlo Kinoko spodní prádlo](/sites/default/files/public/styles/content_lg/public/2020-10/dsc07422.jpg?itok=ulnINHwn)
Materiály
Design musí být ale celkově nadčasový, i když je inspirován posledními trendy. Důležitý jsou ale hlavně materiály, které Kinoko legíny odlišuje od konkurence: jsou funkční, ale zároveň v nabídce najdete modely, které vás dokáží pořádně obepnout. Nové modely se testují týmem pomocí vzorků, finální model většinou musí projít ještě dvěma až třemi úpravami.
![](/sites/default/files/public/styles/content_lg/public/2020-10/img20201013114653.jpg?itok=75nFsOO4)
![](/sites/default/files/public/styles/content_lg/public/2020-10/dsc1606.jpg?itok=3ETXuSiR)
![](/sites/default/files/public/styles/content_lg/public/2020-10/1kinokoteam.jpg?itok=R8EOuGJP)
Když se fotí
Část sortimentu se už v Čechách vyrábí a důraz je kladen na to, aby se celková produkce odehrávala pouze v lokálních podmínkách. Kampaně, které působí velmi nenuceně, vznikají tak, že se některá z členek týmu vydá na cesty, kde se zároveň nafotí módní editorial. Několik zajímavých spoluprací také vzniklo se samotnými zákaznicemi značky. Při takových kolaboracích dostává Kinoko zpětnou vazbu přímo z terénu, v jakých situacích kousky obstojí, ale také autentické fotky.
![Kinoko Kinoko](/sites/default/files/public/styles/content_lg/public/2020-10/rujananahleddesktop1.jpg?itok=x-8G_I8D)
![Kinoko Kinoko](/sites/default/files/public/styles/content_lg/public/2020-10/kinokoleginy1197kcpodprsenka1347kc.jpg?itok=S_o5eoUM)
Jak se z módní značky stane takzvaný love brand, čili firma, kterou milujete, a jejíž součástí se prostřednictvím nákupu pomyslně stáváte? Dnes je to především o komunikaci a jazyku, jakým promlouvá k zákazníkům. Jak říká tvůrkyně textů Kinoko Thea Kučerová, značka má působit jako příjemná a inspirativní kamarádka, nikoliv neodbytná obchodnice.