Na hory s LV SKI: Zimní elegance a technická dokonalost
S prvním mrazem představuje Louis Vuitton kolekci LV Ski, ucelenou a sofistikovanou řadu z vysoce technických materiálů, která povyšuje zimní sporty na zcela novou úroveň. Grafické kabáty a kalhoty s laclem z ultralehkého voděodolného nylonu, bundy z recyklovaného nylonu s ikonickým motivem Malletage i pletené kousky s norským vzorem – to vše kombinuje funkčnost s luxusní estetikou. Kožené doplňky včetně beránkem zdobených kabelek Capucines nebo Speedy v nové čokoládově hnědé variantě Cozygram a zimní obuv LV Cloud či Cortina podtrhují styl i ve městě. Kolekce LV Ski je dokonalou ukázkou cestovní módy pro letošní zimu. Už jste ready na bombardino ve stylovém outfitu?

Zabalte se do kašmíru s Falconeri
Značka Falconeri zve k druhé kapitole své kampaně pro sezónu Podzim/Zima 2025. Rosie Huntington-Whiteley a Jason Statham tentokrát odhalují přirozenou eleganci v intimním prostředí, kde světlo, textury a barvy hrají hlavní roli. Kašmírové modely Ultrafine a Ultrasoft se propojují s technickými tkaninami a přírodními přízemi, vznikají všestranné kabáty, vesty a nové úplety. Každý záběr kampaně je vizuální meditací nad luxusem, který kombinuje pohodlí, kvalitu a sofistikovaný styl.

Chanel: přehlídka v netradiční lokalitě newyorského metra
Chanel proměnil starou newyorskou stanici Bowery v runway Métiers d’Art 2026. Kreativní ředitel Matthieu Blazy opět vzdával hold malým francouzským řemeslným dílnám a posouval kabelky do umělecké roviny. Modelky vystupovaly z vlaků a proplétaly se nástupištěm, zatímco hravé detaily – od držáků na kávu po pudlí motivy – spojovaly každodenní život s vizuální poezií. Nová kolekce reflektovala dynamiku města a mířila k progresivnější, odvážnější cílové skupině. Přehlídka sklízela výrazné ohlasy a rozvířila diskuzi o propojení módy, městského prostoru a performativní prezentace značky.
Bvlgari Reborn Series – Ikonický příběh s Anne Hathaway
V nové epizodě digitální série Reborn Series: Iconic Stories Bvlgari znovu připomněl nadčasovou sílu svých kolekcí a cestu, kterou prošly. Globální ambasadorka Anne Hathaway sdílela osobní příběh o tanci, ladnosti a vytrvalosti, který zrcadlil motiv proměny a znovuzrození. Série, součást kampaně Eternally Iconic, propojuje římskou inspiraci s moderní vizí luxusu a vzbudila širokou diskuzi o tom, jak se osobní příběhy a design značky vzájemně prolínají a ovlivňují veřejné vnímání značky.

Skandinávie v Česku: ARKET a nová prodejna H&M
Skandinávská elegance dorazila do Prahy. ARKET otevřel svou první českou prodejnu na adrese Na Příkopě 6, kde minimalistický design, přírodní materiály a výběrová káva v ARKET CAFÉ vytvářejí prostor pro krásnější každodenní život. Paralelně H&M představuje novou Pre-loved sekci v Paláci Anděl, kde kombinace vintage a moderních kousků láká milovníky udržitelné módy. Obě značky tak spojují severský cit pro kvalitu, funkčnost a styl s vědomým přístupem k módě.
070 Shake novou ambasadarkou Dioru
Dior posouvá hranice své kampaně do světa hudby a mládí – novou tváří značky se stává americká umělkyně 070 Shake. Svojí autentickou energií, výrazným hlasem a nekonvenčním stylem ztělesňuje moderní pojetí luxusu, kde se kreativita a sebevyjádření spojují s ikonickými modely Dior. Tento krok potvrzuje, že značka dokáže oslovit nejen tradiční publikum, ale i generaci, která hledá osobitost, odvahu a nové formy estetiky.
Pařížská Champs-Élysées září díky Swarovski
Swarovski letos opět přináší kouzlo světla a elegance – u příležitosti 130. výročí značky se stal exkluzivním partnerem iluminací na pařížských Champs-Élysées. Instalace, které září od poloviny listopadu až do začátku ledna, kombinují tradiční řemeslnou preciznost s moderní technologií a vytvářejí oslnivou choreografii rotujících křišťálů. Sváteční atmosféru umocňuje pop-up butik, kde návštěvníci mohou objevit nové kolekce a zážitky inspirované brilancí značky, jež spojuje umění světla s ikonickou elegancí Swarovski.

Zalando vyhlásilo finalisty Visionary Award 2026
Zalando oznámilo finalisty soutěže Visionary Award 2026: Institution (Itálie), KYLE HO (Spojené království) a Milk of Lime (Belgie/Německo). Každá ze značek vyniká inovativním přístupem, sociálním dopadem a jedinečným designem, který ukazuje, jak může móda přispívat k pokroku a kultuře. Vítěze vybere porota 28. ledna, přičemž hosté finále budou mít možnost zhlédnout selekci oděvů finalistů a setkat se s nimi během panelu moderovaného Giulianem Calzou, zakladatelem a kreativním ředitelem GCDS. Výherní značka pak představí svou kolekci pro letní sezónu 2027 na módní přehlídce během srpnového týdne módy v Kodani.

Inspirace symbolem roku 2026: ohnivým koněm
Ukrajinská značka Gunia představila kolekci Konyk, která obsahuje nádobí i oděv. Kolekce oblečení oslavuje teplo a pohodlí, po kterém toužíme v chladnějších měsících, a je inspirovaná symbolem roku 2026, Červeným ohnivým koněm. Tato sezona přináší měkké pletené čepice, šály, mikiny s kapucí, kardigany a vesty, zdobené odnímatelnými krajkovými detaily. Dále zahrnuje jemný pletený set, elegantní pyžamo a dlouhý rukáv – všechny modely navržené s ohledem na pohodlí a hmatový komfort. Linie doplňků se rozšiřuje o kašmírové kukly a rukavice, které přinášejí jemný luxus do zimních dnů. Kolekce je k dostání v Artisème.

Nová kniha odhaluje zákulisí módního domu Dior
České vydání knihy francouzského nakladatelství Larousse od historičky módy Catherine Örmen s názvem Dior for ever přináší více než 300 fotografií a kopií vzácných artefaktů módního domu Dior – od návrhů Christiana Diora přes skici a modely parfémů až po archivní pozvánky. Kniha odhaluje zákulisí luxusu a nadčasové elegance a díky pevným deskám, 3D efektu a vloženým přílohám umožňuje čtenáři doslova vstoupit do historie ikonické značky.

- Zdroj článku:
Autorský článek, archivy značek


