Krásné nohy na jaro? 5 easy triků pro rychlý výsledek
Nalijme si čistého vína - nohy (obzvlášť jejich horní partie) patří k problémovým zónám, kde se snadno a rychle vytvářejí tukové polštářky. Nejlepším řešením, jak proti tomu bojovat, je pohyb a zdravá strava.

Ty nejlepší triky na zpevnění stehen:

1. Jíst libové maso

Bílé maso jako kuřecí nebo krůtí má vysoký podíl bílkovin a díky tomu pomáhá přebytečný tuk přeměňovat ve svalovou hmotu, což se hodí právě v případě, že chcete mít štíhlá stehna. Ale pozor: Jezte maso bez kůže, protože ta obsahuje mnoho tuku. A lepší jíst grilované a nebo vařené maso než pečené nebo zapečené. 

2. Sojové produkty

Sojové mléko je nejen ideální náhradou za kravské, ale je také dokonalý spalovač tuků. Sojové mléko obsahuje více bílkovin než to klasické a váže na sebe “špatný” cholesterol (LDL) obsažený v krvi. A to nejlepší: Speciální enzymy se postarají o to, aby se štěpily a rozkládaly sacharidy. Takže se neukládají v těle a hned se z těla vylučují. 

3. Jednoduchá cvičení pro posílení stehenních svalů

Skater hops: U tohoto cviku skáčete z jedné nohy na druhou, ze strany na stranu s tím, že jedna noha směřuje dozadu a mírně do strany při přeskoku. Jde o podobný pohyb jako při lyžování. Pomáhejte si rukama. Během jedné minuty udělejte tolik opakování, kolik to půjde. 

Side-to-side plié: Podobně jako v baletu se postavte do tzv. druhé pozice - nohy lehce rozkročené, špičky přitom směřují mírně do stran. Pokrčte kolena a jděte do širokého podřepu. Vydržte 30 sekund. Pak se narovnejte, pravou nohu zvedněte, jak nejvýš můžete a vraťte zpět. Jděte opět do podřepu a poté zvědněte levou nohu. 10 opakování pro každou nohu. 

Motýlek: Posaďte se do tureckého sedu, přitiskněte chodidla k sobě. Rukama uchopte špičky nohou a přitáhněte paty co nejblíže k tělu. Pohybujte koleny nahoru a dolů – jako když mává motýl křídly. Vydržte aspoň 30 sekund. Uvolněte se v kyčlích a pokuste se dotknout koleny podložky. 

4. Kardiotrénink

Jezdíte do práce každý den autem? Obujte aspoň jednou týdně tenisky a do práce běžte. Místo výtahu začněte používat schody. To jsou drobnosti všedních dní, které změníte a výsledkem budou krásná, štíhlá stehna! Běh, chůze nebo plavání jsou ideální protipóly k silovému tréninku, při nichž se svaly krásně protáhnou a uvolní. Bonus navíc: Ať už běžíte, rychle jdete nebo plavete, rovnoměrně posilujete svaly celého těla. 

5. Pijte hodně vody

Voda zrychluje metabolismus. Různé studie poukazují na to, že při pití studené vody tělo spaluje více kalorií, protože tělo je spotřebovává při termoregulaci. Studená voda stimuluje také buněčný metabolismus. Takže pokud chcete zeštíhlit stehna, pijte dost vody! Pokud chcete zhubnout na stehnech, měli byste pít dostatek vody. Tip: Dejte si jednu až dvě sklenice vody před snídaní a před každým dalším jídlem, abyste do sebe dostali méně kalorií. Proč? Žaludek je bude mírně naplněný a vy toho sníte automaticky méně.