Jane Fonda v nové kampani Gucci

Nová kampaň Gucci Off The Grid jde opět proti proudu, jak je u italského módního domu a módního návrháře Alessandra Michele tak nějak posledních pár let zvykem. Tentokrát inspiraci nehledal v archivech slavné značky, ale pohlédl více do budoucnosti. Tu vidí tak, že lidé budou žít v takzvaných „městských stromovkách” neboli domech na stromech. Jeden takový si proto nechal postavit přímo v centru Los Angeles. A jako první do něj pozval právě svou oblíbenou módní ikonu Jane Fonda, zpěvačku King Princess, hudebníka a kytaristu Miyavi a dobrodruha Davida de Rothschilda. Vznikl tak jedinečný projekt, který odhaluje tuto novou linii Gucci, která bude založená na udržitelných materiálech. 

Kdo za kampaní stojí?

Globální kampaň vytvořil Alessandro Michele a zastřešil fotograf a režisér Harmony Korine. Hlavní hrdinové představují klasické městské obyvatele, kteří se uchýlili k pobytu v rustikálním domě na stromě, postaveném v srdci moderní metropole z betonu a skla. Výrazný kontrast mezi hrubě smontovanou dřevěnou konstrukcí, zelení a prudce stoupajícími mrakodrapy, líčí pohled na budoucnost lidstva. Stromový domek se samozřejmě stává silnou metaforou touhy uniknout konvenčnímu životu.

 

Gucci

 

Z čeho je kolekce vytvořena?

Hlavním materiálem kolekce je 100% regenerovaný nylon vytvořený z recyklované přízeEconyl. Jde o formu nylonu, který je vyroben výhradně z odpadních materiálů při výrobě, z produktů, které jsou již vyřazeny, ale také z rybářských sítí, koberců a jiných pevných textilií. Původní produkty sloužící k výrobě Econylu jsou tvořeny za pomoci derivátů ropy. Gucci je první luxusní značka, která použití tohoto materiálu odstartovala. 

Alessandro Michele k tomu dodává: „Kolekce je výsledkem týmové práce. A také v kampani existuje myšlenka dialogu mezi lidmi, kteří stojí za a před objektivem. Mojí ideou byla myšlenka, že všichni budeme stavět domy na stromech v centru města. Jako děti hrající si společně v parku." Gucci zároveň na všech svých platformách sdílí myšlenku podpory a respektu ke všem lidem na naší planetě a ohleduplnosti k životnímu prostředí. „Pokud odlehčíme ekologickou stopu, můžeme prozkoumat svět s větší svobodou,” dodává Alessandro Michele.

Podívejte se na celou kampaň spolu s ELLE:

Kredity: 

Creative Director: Alessandro Michele

Art Director: Christopher Simmonds

Photographer/Director: Harmony Korine

Talents: Jane Fonda, Lil Nas X, King Princess, Miyavi, David de Rothschild

Make Up: Thomas de Kluyver

Hair Stylist: Alex Brownsell

ELLE
ELLE

ELLE PŘÍMO VE VAŠÍ SCHRÁNCE S POŠTOVNÝM ZDARMA

Nechcete přijít o nové číslo? Nechte si ho poslat domů. Výtisk vám doručíme až ke dveřím po celé České republice za stejnou cenu jako v obchodě, aniž byste museli platit poštovné. (Akce platí pouze pro ČR.)