REKLAMA

Láska, nebo tajemný módní projekt?

Pokud se vám líbí minimalistická móda, New York, sofistikovanost s nádechem celebrití slávy, ale nejste tak přímočaří, abyste to přiznali, pak jste fanoušky The Row. Značky, kterou v roce 2006 založily bývalé dětské hvězdy sestry Olsenovy, aby tak definovaly nové pojetí nonšalantní elegance. The Row, to jsou maximálně jednoduché barvy: černá, bílá, tmavě modrá a béžová. Volné střihy, vzdušné materiály. Představte si například šatník Carolyn Bessette Kennedy.

The Row má velkou základnu klientů, kteří touží nákupem u této značky pozvednout svůj šatník do nedbale sofistikovaných výšin, takže typickou reklamní kampaň tu rozhodně nečekejme. Přesto ale v éře neustálých novinek potřebuje i tento módní dům překvapovat. Což se rozhodně povedlo angažováním Zoe Kravitz a Jonaha Hilla

 

 

Hill včera na svém Instagramu zveřejnil fotku, kde objímá Zoe Kravitz, za nimi je luxusní svíčka Byredo a pod nimi popisek: „Modeling je emocionálně komplexní". Herec je celý v černém a jeho společnice má na sobě také tmavý hladký outfit, podle označení @therow se můžeme snadno dovtípit odkud jejich oblečení pochází. Co si o tom myslet? Snaží se snad sestry Olsenovy přebrat Saint Laurentovi jejich múzu Zoe? Nebo jsou obě tyto celebrity, čerstvě po rozchodu se svými dlouhodobými partnery, novou dvojicí? Dávalo by to smysl: Hill sbírá umění a Zoe Kravitz učí pilates. Najdětě nám více americky-niche-umělecký power couple a neuspějete.

 

 

Jisté je, že Jonah Hill už s The Row spolupracoval v roce 2018, kdy značka uváděla svou pánskou řadu. Herec se tehdy objevil v obleku od sester Olsenových už na obálce časopisu Wall Street Journal. Zoe nosí kousky od The Row občas ve svém volném čase, ale s reklamou pro slavné značky má bohaté zkušenosti: spolupracovala už s Balenciagou, Tiffany, Alexandrem Wangem nebo Calvinem Kleinem.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sledujte nás na Instagramu @elleczech

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA