SRPNOVÝ FASHION NEWSFEED: AKTUÁLNÍ ZPRAVODAJSTVÍ ZE SVĚTA MÓDY

 

MBPFW

Podzimní edice Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku, která se včetně doprovodného programu uskuteční od 4. do 10. září v areálu Pražské tržnice v Holešovicích, zavede návštěvníky v rámci přehlídkových dní do prostor, které byly dosud na MBPFW přístupné pouze virtuálně. Fashion Temple, kterým je areál Pražské tržnice, navíc opět poskytne dvě stage. Budova haly 13 se v podobě hlavní stage návštěvníkům otevře od soboty 4. do pondělí 6. září. Sustainable Gallery v podání Terezy Rosalie Kladošové bude po dobu soboty a neděle umístěna v hale 17, vždy od 14:00 do 20:00, a bude volně přístupná pro veřejnost. Zbytek týdne je věnován doprovodným programům konajícím se v různých městských částech Prahy.

Mercedes-Benz Prague Fashion Week představí kolekce stávajících i nových návrhářů na sezónu jaro/léto 2022. Přehlídkový program módního týdne uvede celkem 14 návrhářů, dále tři školní ateliéry, a to Ateliér designu oděvu a obuvi – UMPRUM, Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně: Ateliér design oděvu a Technickou univerzitu v Liberci. Ve společném bloku budou své vítězné kolekce prezentovat také finalisté soutěže Preciosa Master of Crystal a vítěz VAN GRAAF Junior Talent Card 2021 Aleš Hnátek. Na scénu se vrací značka NANICHE by Natalie Dufková, novými tvářemi podzimní edice jsou finalista VGJT 2021 Zdenek Marek, návrhářka Valérie Jurčíková, Katarina Filan Halasova se svou značkou MUSA a VALERY by David Nikolov. Dále své nové kolekce na MBPFW prezentují návrháři Vanda Janda, Michael Kovacik, Dominika Kozáková, Pavol Dendis, Denisa Dovala, Zoltán Tóth, Petra Kubíková a návrhářské duo LAFORMELA. V rámci doprovodného programu svou tvorbu představí Jan Cerny v DSC Gallery.

 

MBPFW

 

DR. MARTENS x BASQUIAT

Ve druhé spolupráci s Artesar, vzdává značka Dr. Martens znovu hold Basquiatovi a některým jeho nejslavnějším dílům. Boty 1460 a 1461 spolu s batohy se tak na chvíli stanou novými plátny Basquiatovavých děl „Untitled“ (1982) a „Pez Dispenser“.

Umělec, který se stal kulturním fenoménem, se na scéně objevil na začátku 80. let. Podmanil si New York se svými díly zaměřenými na rasovou problematiku a sociálně-politický kontext a brzy se stal jedním z nejzajímavějších a také nejprestižnějších umělců. Jeho tvorba ovlivnila celou éru, ať už v umění nebo hudbě a oslovila generace, které přišly dávno po něm.

Jeho revolucionářský přístup i přístup k genderu zpochybňoval vše, co si lidé mysleli, že o umění vědí. A zpochybňuje to i nadále. Jeho odkaz a způsob tvorby, jeho vliv na generace i umění samotné a boření hranic, jsou totožné s přístupem Dr. Martens.

 

DR. MARTENS x BASQUIAT

 

EOBUV.CZ A MODIVO V NÁKUPNÍM CENTRU NOVÝ SMÍCHOV S UNIKÁTNÍM KONCEPTEM

Krásný prostor obchodu, jedinečný design, tisíce produktů, několik stovek značek a setkání s technologií. Tak lze popsat inovativní koncept prvního obchodu eobuv.cz a MODIVO v České republice, který byl oficiálně otevřen 30. července v pražském nákupním centru Nový Smíchov. Toto místo se nepodobá dosud známým obchodům s oblečením a nabízí zcela novou formu nakupování, což je jedinečná a mimořádně pohodlná kombinace online a offline konceptů.

Produkty se fyzicky nevystavují na policích a věšácích - jsou prezentovány na tabletech a multimediálních obrazovkách. V obchodě byl hlavní důraz kladen na nákupní zážitek zákazníka a prémiové služby. Na návštěvníky čeká mnoho unikátního vybavení v módním průmyslu a také vyznačující se consumer experience., mj. možnost objednávání věcí přímo ze zkušební kabinky.

Srdcem obchodu je skladové zázemí. Zároveň MODIVO jak i eobuv.cz jsou inovativním konceptem na trhu, který kombinuje online a stacionární nakupování. Dokud nejsou produkty vybrány, zákazník nemá žádný kontakt se zbožím. Výběr oblečení lze provést na pohovkách před speciálními tablety. Poté, co zákazník deklaruje ochotu oblečení si vyzkoušet, uvede své telefonní číslo (používá se pouze pro účely související s objednávkou) a po obdržení textové zprávy, přechází do zkušební zóny, kde ukazuje čárový kód, který má být naskenován. Servis zkušebních kabinek nasměruje zákazníka do zvoleného „šatníku“.

 

eobuv.cz/Modivo

 

Značka NEW BALANCE přichází do České a Slovenské republiky

Od nynějška má NEW BALANCE pro všechny své fanoušky v České republice svou vlastní adresu: www.newbalance.cz a www.newbalance.sk.

Klíčovou hodnotou NEW BALANCE je pohodlí. Značka, jejíž historie se píše od začátku minulého století, se stala vyhledávanou pro svou speciální vložku, která pomáhá nejen profesionálním sportovcům udržovat ideální balanc. Tenisky z dnes již ikonických edic – například modely ze série 574 nebo 990 – původně designovány jako běžecká obuv, dnes nachází své fanoušky ve všech sférách – od lifestylu, fashion po vrcholový sport. Důkazem toho jsou i spolupráce, která značka navazuje s význačnými sportovci, umělci i fashion leadery.

Mezi hlavní ambasadory NEW BALANCE patří například hudebník a aktivista Jaden Smith, který pro značku navrhl svou vlastní řadu. Liverpoolský fotbalový záložník Sadio Mane, fotbalista Raheem Sterling z klubu Manchester City či Bukayo Saka z Arsenal FC. Běžkyně Sydney McLaughlin, která je též tváří značky, na letošní olympiádě v Tokiu zaběhla světový rekord v překážkovém běhu na 400 metrů. Ambasadorkou je i vycházející tenisová hvězda Coco Gauf.

 

Značka NEW BALANCE přichází do České a Slovenské republiky

Tereza R. Kladošová a její happy nirvána barev

elle.cz