REKLAMA

Potřebujete šaty na ples, svatbu či na gala? Seženete je u Naniche

REKLAMA

 

Nepodceňujme vliv pohádek na výběr svého šatníku. Pokud jste milovali princezny a jejich okázalé šaty, fantazie, že se stanete jednou z nich v podvědomí přetrvávají do dospělosti. Proto se nám při pohledu na vlečky a mega délky, vyšívané ornamenty a masivní rukávy či kápě, tají dech. Pokud nejste vyloženě minimalista purista, kterému v šatníku jde hlavně o funkčnost i askezi, spadne vám čelist z přehlídek Dolce&Gabby, Valentina nebo Elieho Saaba.

V Čechách je sice pár značek, kde se tento okázalý styl snaží napodobit, ale když si myslíte, že jste Dior, ale ve skutečnosti evokujete spíš Prior, působí to směšně. Tyl, pajetky a výstřihy glamour nevytvoří. Ale znalost střihu, materiálu a um vytvořit specifickou estetiku, ano. 

Šaty od Natalie Dufkové, jejíž značku Naniche jste na festivalu v Karlových Varech mohli vidět třeba na Emmě Smetaně nebo influencerce Alex Sedláčkové, se shodují s tím, co dělá v zahraničí třeba Cecilie Bahnsen nebo Simone Rocha, v Česku pak nálada může někdy připomínat Martina Kohouta nebo barevností Zuzanu Kubíčkovou.

 

Naniche
Info ikona

 

Dufková má svou klientelu už během toho, co je na škole. Obdivuhodné je, že se s Naniche snaží prorazit i v zahraničí. Zastupuje ji prestižní portál Not Just a Label, prezentovala se také na fashion weeku v Šangaji. Předchozí kolekce mladé návrhářky byly mnohem extravagantnější; stačí se podívat třeba na její bakalářskou práci „Neverending Masopust". Trh si ale žádá svoje a Dufková velmi dobře vycítila svůj potenciál v šatech, které obléknete na maturitní ples, svatbu a gala.

Zatímco mnozí kolegové Dufkové se ještě rozkoukávají a ani pandemie je nedonutila udělat si e-shop, Naniche šaty, topy a další oděvy si můžete koupit klidně online. Počítejte s tím, že za vzdušnou róbu zaplatíte okolo 25 tisíc korun, což je částka, za kterou nakoupíte i jednodušší šaty od mezinárodně etablované, výše zmíněné Cecilie Bahnsen. Natalie své modely vyrábí ručně a používá materiály jako je hedvábí, hedvábný taft i satén, či šifón.

Natalie Dufková, podobně jako její další úspěšní spolužáci z UMPRUM, zvládá to, co mnozí o generaci starší návrháři zatím bohužel neumí. Oslovit své klienty, komunikovat s nimi, vytvořit si prodejní platformu a nastavit funkční cenotvorbu. Umění v módě ji fascinuje, ale chápe, že většinový zákazník ocení design, který mu bude především slušet.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sledujte nás na Instagramu @elleczech

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA