Ušetřete na luxusních značkách. Místo kabelky si kupte rtěnku!

Hermès

Nemůžete si dovolit legendární kabelku Birkin z krokodýlí kůže? Na tuto ikonickou krásku v ceně auta vyšší střední třídy se čeká roky a ty nejlepší exempláře se dají vydražit za 100 000 až 300 000 dolarů. Pokud takovým obnosem nedisponujete, bude jistější pořídit si rtěnku Rouge Hermès od téže značky. Narozdíl od krokodýlí Birkin stojí totiž 1890 korun. Ostatně magazín The Wall Street Journal ji pasoval na ‚‚Birkinku‘‘ mezi rtěnkami. Kromě dokonalého designu, do něhož se zamilujete na první pohled, vás nadchne i sytý pigment. K dostání je nyní v limitované matné edici i stálé lesklé verzi. Kromě klasických červených odstínů doporučujeme i varianty růžové nebo nude.

Hermès

Chanel

Ikonická kabelka Chanel 2.55 spatřila světlo světa v roce 1955. Od té doby se dočkala nesčetně reedic. Byla stříbrná, růžově pastelová, tvídová, vyšívaná, dokonce i z denimu. Nosí ji Kate Moss, Jessica Alba, Rita Ora i Claudia Schiffer. Cena nejmenší varianty se právě teď pohybuje na 112 000 korunách.  Oproti tomu za pouhých 2020 Kč (za 35 ml) pořídíte svěží a zároveň provokativní vůni Coco Mademoiselle vonící kombinací pomeranče, jasmínu a růže. Letos na pozici tváře této vůně po 16 letech vystřídala Keiru Knightley kanadská herečka s ugandskými kořeny Whitney Peak, již můžete znát ze seriálu Gossip Girl. Beauty portfolio značky nejlépe prozkoumáte v pražském butiku CHANEL v Pařížské ulici. Je to opravdový zážitek!

CHANEL

Gucci

Z Francie přejdeme do Itálie, konkrétně ke značce Gucci. Letos post kreativního ředitele po Alessandru Michele obsadil Sabato de Sarno. Zda crazy image této legendární italské značky, o jejímž pozadí jsme se mohli více dozvědět ve snímku Klan Gucci, udrží nebo ji naopak znovu dodá seriózní tvář se uvidí. Vy se namísto ikonické kabelky Gucci New Bamboo za 14 900 dolarů můžete zamilovat do parfémové vody Gucci Bloom (100 ml za 3540 Kč). Tajemná květinová vůně v sobě snoubí tóny tuberózy, jasmínu a rangúnské liány.

Gucci

Dior

Monsieur Dior byl koncem čtyřicátých let 20. století stejným IT chlapíkem, jako jsou dnes Alessandro Michele, Tom Ford, Marc Jacobs, Demna Gvasalia nebo Hedi Slimane. Inspirativním návrhářem, který přepisuje pravidla módy a přináší svá vlastní. Christian Dior změnil ženskou siluetu. Dva roky po skončení druhé světové války ženám vrátil zpět křivky: vyzdvihnul útlý pas, poprsí a boky zdůraznil sukněmi a šaty s nekonečnými spodničkami. Ikdyž radikální feministky považovaly jeho oděvy za krok zpět, my jeho elegantním feminním kreacím tleskáme. Pokud nehodláte utratit 125 000 korun za šaty v jeho typické siluetě, pořiďte si neméně ikonickou rtěnku Dior Rouge v populárním odstínu 999 (1370 Kč), pod kterým se skrývá ta nejkrásnější červená.

Dior

Giorgio Armani

Se značkou Giorgio Armani je spojena italská elegance, ženskost a nepřehlédnutelný maestro Armani. Bez jeho ikonického saka, v němž hrál Richard Gere v roce 1980 ve filmu Americký gigolo by svět módy byl mnohem chudší. Svatební šaty z jeho dílny oblékla herečka Katie Holmes, na červený koberec v nich chodí Claire Danes, Beyoncé, Jennifer Lopez i Cate Blanchet. Cena těchto zakázkových modelů je pro běžného smrtelníka nedozírná, investujte tedy do neméně skvělého make-upu Silk Luminous Foundation (1999 Kč, prodává Douglas). Bestsellerem je hned z několika důvodů: je lehký a přesto nabízí skvělé krytí i výdrž a rádi jej používají profesionální vizážisté. Potřebujete vědět víc?!

Armani
Mohlo by se vám líbit

Vítejte v Magentaverse! A oddejte se beauty experimentům s barvou roku

Spojuje v sobě prvky francouzské renesanční romantiky, odlesky disco neonové estetiky osmdesátých let, pop punk i metaverse. Bez ohledu na váš styl, tento odstín růžové zdá se býti tou nejlepší barvou pro zvýraznění jakéhokoli make-upu. A právě teď je na čase si jej osvojit. Viva, Magenta!
elle.cz

Zdroj: autorský článek

Časopis ELLE

ELLE Říjnové vydání 10/24