Bulgari odhalilo novou vanoční kampaň

Přidejte si Elle do oblíbených na Google zprávách

Letos se sváteční tradice představí vestylu pop. Od svých začátků značka Bulgari vnáší svůj osobitý styl do všeho, čeho se dotkne – a letošní sezona není žádnou výjimkou. V roce 2018 tak zapomeňte na minimalistickou klasiku a připravte se na explozi barev. Značka odhalila vánoční kampaň nazvanou Pop Wishes

POP REDUX

Uvedení kolekce Wild Pop na trh letos v červnu předznamenalo téma letošních Vánoc v pojetí Bulgari. Bulgari miluje vše, co je pop. A v duchu sváteční atmosféry nyní značka zve města na celém světě, aby se zapojila do všeobecných oslav a veselí.

Debut kolekce Wild Pop High Jewellery byl ve všech směrech úspěšný, takže Bulgari opět povolává do služeb svoji příslovečnou troufalost a parodii. Poťouchle ironické provedení slibuje vnést svěží vítr do tradiční vánoční atmosféry. Inspirací byly komiksy, rozmanité materiály a struktury a – jak jinak – úchvatně syté barvy. Tato kampaň se svojí nečekanou, originální a vždy inovativní estetikou pouští na novou půdu. 

BULGARI

UMĚNÍ DARU

Hlavním hrdinou kampaně je sám produkt. Jeho styling ve výloze je pojat tak, aby vynikl – vykukuje z dárkové krabice, balancuje na vánočním cukroví, flirtuje s girlandami světel, ozdob a horami balícího papíru.

Odlehčená, bezstarostná atmosféra připomíná netrpělivé vyhlížení Štědrého dne, s dětskou nedočkavostí na dárky. Milujeme dárky dávat i dostávat. Stylizované motivy typických vánočních aktivit – balení dárků, zdobení stromečku a pečení cukroví – připomínají kouzlo vánočních tradic. Výrazné barvy a třpytivá světla evokují hody, jež pro naše smysly představují Vánoce a připomínají nám se usmát, užít si to a nebrat se chvíli tak vážně. Život je přece od toho, aby se žil…

POSPOLU

O svátcích se lidé sejdou. Nejčastěji u jídla – samozřejmě. Spolu u jednoho stolu, který se prohýbá pod tradičními pokrmy a sladkostmi. Cukroví a čokoláda se nemusí jíst jen u stolu – zobe se po celou dobu svátků. A nesmíme zapomínat na hry… synovci, neteře, prarodiče se se zápalem pouští do tomboly, karet, domina a často končí až pozdě večer. 

Výše uvedené tradice jsou italské, ale jejich poselství je univerzální: radost, rodina a pospolitost jsou základními ingrediencemi všech svátků a také srdcem kampaně Bulgari Pop Wishes

KRABICE PLNÉ RADOSTI

Vánoční výlohy budou jednou z hlavních scén, kde se představí kampaň Pop Wishes. Kampaň bude ve výlohách všech 935 butiků a digitálních platforem, takže na ni narazíte v rušných částech měst po celém světě. 

Ve světě Pop Wishes každá krabice či krabička skrývá překvapení. A v životě je to podobně – zejména když se jedná o krabičku na šperky. Od spirály prstenu B.Zero1 přes Serpenti, Divas’ Dream, hodinky Octo a Lvcea po Fiorever: výlohy butiků Bulgari se zaplní ikonickými produkty. Samotné výlohy budou jako krabice plné radosti

Vánoční kampaň Bulgari Pop Wishes: