Značka Hanifa použila pro představení své kolekce 3D modelky

Pandemie koronaviru nadobro ovlivnila svět módy. Jednou z největších změn je nový pohled na módní show. Ty jsou samozřejmě včetně týdnů módy od března pozastaveny nebo odloženy. A módní byznys teď hledá cestu, jak dostat nejnovější kolekce a žhavé jarní kousky mezi své zákazníky. Díky značce Hanifa jsme si tak do pomyslné první řady mohli sednout všichni a sledovat zrod její nové kolekce Pink Label Congo. Stačilo se přihlásit na Instagram.

Módní značka Hanifa, za kterou stojí talentovaná návrhářka Anifa Mvuemba, se ale rozhodla, že zákeřný virus nebude stát mezi ní a odhalením nové kolekce Pink Label Congo, kterou plánovala odhalit letos na jaře a kromě jiného má upozornit na problémy v této africké lokalitě. „Když koncem února a začátkem března vstoupil Covid-19 do našich životů, byla jsem nervózní jako všichni,” prozradila v rozhovoru pro prestižní módní magazín. „Přesto jsem se nehodlala vzdát snu, ukázat světu svou novou kolekci.“

 

 

Proto se Anifa rozhodla pro 3D módní přehlídku, kterou pomocí sociálních sítí sdílela nejen se svými zákazníky, ale rovnou s celým světem. Pozitivní energie na sebe nenechala dlouho čekat. Módní veřejnost zavřená doma, byla nadšená! „Rozhodla jsem se, že nemohu dopustit, aby pandemie koronaviru znamenala konec mé značky. Naopak! Rozhodla jsem se vzít celou situaci jako výzvu a vsadit na digitalizaci modelů samotných. Celý proces výroby se pro mě a můj tým stal jedinečnou výzvou, která nám všem pomohla v těžkých časech,“ dodává návrhářka.

 

cara
ELLE

ELLE PŘÍMO VE VAŠÍ SCHRÁNCE S POŠTOVNÝM ZDARMA

Nechcete přijít o nové číslo? Nechte si ho poslat domů. Výtisk vám doručíme až ke dveřím po celé České republice za stejnou cenu jako v obchodě, aniž byste museli platit poštovné. Stačí kliknout ZDE. (Akce platí pouze pro ČR.)

EBC promo