MOËT & ELLE party na KVIFF 2018 přilákala mnoho hvězd

Na počest 53. ročníku KVIFF si osobnosti ze světa umění i businessu připily Moët & Chandon Ice Impérial francouzského výrobce šampaňského a organizátora akce.

Letošní party spojila dohromady značky světového šampaňského domu Moët & Chandon a luxusního, ikonického společenského magazínu Elle. MOËT & ELLE party byla letos ve znamení ledu. Servírovalo se šampaňské Moët & Chandon Ice Impérial a jako vždy nechyběly známé osobnosti.

MOËT & ELLE Iceland party začala 5. července ve 22:30 v prostorách karlovarských Císařských lázní. Námětem byl led, který byl ze všech stran obklopen šampaňským Moët Ice Impérial (jedná se o první šampaňské v historii, které bylo vytvořeno speciálně proto, aby jeho jedinečné vlastnosti a chuť vynikly na ledu a aby poskytlo dokonalé letní osvěžení). Než Moët & Chandon představilo Ice Impérial, považovali někteří přidávání kostek ledu do šampaňského za nepředstavitelné až barbarské. Šampaňský dům Moët & Chandon jako průkopník nových trendů, nabídl netradiční a neotřelý požitek právě během této horké letní noci, která k ledové party vybízela. 

Příchod celebrit již tradičně zabíraly objektivy mnoha fotoaparátů a kamer, kterým neunikli Jaromír Hanzlík, Ivana Chýlková, Simona Krainová, Tereza Nvotová, Zdeněk Piškula, Markéta Plánková – Častvaj, Jana Plodková, Kateřina Sokolová, Zuzana Stivínová, Andrea Verešová, Hana Vagnerová a mnoho dalších.

Příchozí se mohli hned ve foyé vyfotit před ledovou fotostěnou. Ve vstupním prostoru byl umístěn také Elle digital corner, kde v průběhu večera probíhaly rozhovory se slavnostními hosty a odkud byla celá akce zároveň streamovaná na sociální sítě módního titulu @elleczech  (prolink https://www.instagram.com/elleczech/ ). Program v hlavním sále zahájil DJ Pierre, po němž následovalo vystoupení Jenovéfy Bokové s Never Sol a taneční performance JAD Company.

Krátké slavnostní přivítání Petra Matějčka, šéfredaktora české edice ELLE a Jana Kotúče, Country Managera Moët & Chandon bylo završeno premiérou videospotu představujícího novou reklamní kampaň francouzského šampaňského domu s 275letou historií. Světová značka Moët & Chandon v ní zdůrazňuje neodmyslitelné spojení slavnostního přípitku s nezapomenutelnými životními okamžiky. Účast na 53. Mezinárodním filmovém festivalu Karlovy Vary pro mnohé může být právě jedním z nich.

K příjemné atmosféře večera přispěla dále vystoupení Jiřího Buriana s Matějem Ruppertem. Do brzkého letního rána hosty vyprovodil kreativní tvůrce večera DJ NobodyListen.