Nová BOSS kolekce "Be the Next" jako manifest individuality

Měření

Kampaň Be the Next: nový pohled na podzimní eleganci

Podzim v podání BOSS není jen o změně šatníku, ale o novém postoji k mužské eleganci. Sezóna zpomalujících se dní a hřejivých vrstev se stala kulisou pro premiéru globální kampaně „Be the Next“ podzim/zima 2025, která do Prahy přinesla i nový příběh moderního gentlemana. Britský herec Aaron Pierre, indická hvězda Ishaan Khatter či S.COUPS, Taylor Fritz a Amelia Gray propojují klasiku s autenticitou a dávají kampani podobu, která rezonuje s paletou šalvějové zelené, tlumené šedé a čokoládově hnědé.

„Dnešní gentleman by měl být především sám sebou – originální a autentický. BOSS není jen o oblečení, je to filozofie: ať už formální, sportovní nebo ležérní, každý kousek by měl pomoci mužům cítit se dobře a sebevědomě. Kreativita je klíč, a když se cítíte dobře, všechno ostatní už přijde samo,“ uvedl Lukáš Liška, majitel společnosti LA Fashion Management, která zastupuje značky BOSS a HUGO na českém a slovenském trhu.

ELLE x BOSS

 

New Gentleman Manifesto by ELLE w/ BOSS

To, že moderní muž už dávno nevnímá oblek jen jako uniformu, ale jako nástroj sebevyjádření, potvrdil středeční večer New Gentleman Manifesto by ELLE w/ BOSS, který se konal v největším českém BOSS Store na adrese Na Příkopě 27. Večer uvedly šarmantní Andrea Bezděková, která hosty přivítala otázkou „Co by si oblékl současný moderní muž?“, a Thea Prokop, šéfredaktorka magazínu ELLE, která při této příležitosti rovnou odhalila říjnové číslo a speciální vydání ELLE Man, ve kterém je mužům věnováno 50 stran.

Hosté v elegantních kabátech a košilích se procházeli mezi figurínami a policemi, zkoušeli nové kousky BOSS a nechávali se inspirovat podzimní kolekcí. Večer ožil také díky přítomnosti známých osobností – hudebního producenta a DJ Jakuba Stracha, známého jako NobodyListen, herce a režiséra Jiřího Mádla, designéra Jana Plecháče, skateboardisty Maxima Habance nebo zakladatele Fuego Cartel a gastronomického influencera Marka Pavaly, kteří právě hodnoty BOSS značky dokonale reprezentují.

ELLE x BOSS

 

Podzim v BOSS šatníku: vrstvení a hra se vzory

Designér a stylista Lukáš Macháček následně připravil selekci dvou outfitů, které podle něj dokonale vystihují podzimní náladu. „Dva zásadní kousky, které by měl mít každý muž nejen v aktuálním šatníku na podzimní sezónu, jsou dobře padnoucí kabát a klasický oblek,“ vysvětlil. První outfit se proto skládal z černého přiléhavého roláku, klasického obleku a kabátu s délkou pod kolena, který je ležérně přehozený přes ramena. Celek doplňují kožené kozačky – výrazné, ale přitom stále elegantní.

Druhý odvážnější styling jde naproti současnému trendu kombinování vzorů. Světlá košile, výrazná vzorovaná kravata, šedý oblek a kabát v kostkovaném vzoru. Doplněno o tmavě hnědou koženou kabelu, do které se vleze vše potřebné. Ideální volba pro pracovní nabité dny.

Večer tak připomněl, že móda není jen o látkách a střizích, ale o odvaze vyprávět svůj vlastní příběh. BOSS „Be the Next“ staví eleganci do služby autenticity – každý kousek se stává nástrojem, který podporuje osobní vyjádření a svobodu být sám sebou. To je pravý smysl dnešního gentlemana: psát svůj manifest každý den. 

New Gentleman Manifesto by ELLE w BOSS: