Kendall Jenner zazářila v novém filmu

V rámci oslav svých 70. narozenin si Longchamp loni nadělil nádherný krátký film The Encounter (Setkání) v hlavní roli s ambasadorkou značky Kendall Jenner a cválajícím koněm coby symbolem značky Longchamp. Vzhledem k ohromnému úspěchu filmu se značka rozhodla využít stejné téma taky ve své nové kampani pro jaro a léto 2019. Tentokrát se děj filmu přemístil z Paříže do slunné Kalifornie, odkud Kendall pochází. Film zachycuje setkání mladé americké modelky a majestátního koně, který cválá ulicemi Los Angeles a po plážích v Malibu. 

Krátký film s názvem The Ride (Jízda), který je opět dílem režiséra Johna Christophera Pina, přináší pocit uvolněnosti a svobody. Dokonale vystihuje energii nové kolekce oblečení „ready to wear“ Longchamp SS 2019, jež se nese na vlně nespoutaného ducha 70. let. Kolekce byla představena na fashion weeku v New Yorku loni v září. 

V rytmu skladby Mediterranean by Marsheaux zachycuje film koně, cválajícího ulicemi L. A. a Kendall řídící sportovní vintage auto směrem k místu setkání u oceánu. V závěrečné scéně Kendall nasedne na koně a spolu odcválají pryč v dokonalém dekoru západu slunce. 

Ve filmu je Kendall oblečená v nejvýraznějším outfitu z módní show: má na sobě kraťasy s třásněmi, krátký semišový top, celý outfit skvěle doplňují gladiátorské sandály, které jsou také jedním z must have letní kolekce. Tento outfit není jenom elegantní a chic, ale je také velmi pohodlný, což jistě ocení každá Longchamp žena. 

Marie-Laure Dubuisson, marketingová ředitelka značky Longchamp, zdůrazňuje, že hlavní vizí Longchamp je energie, smyslnost a svoboda. Jak říká: „Cílem naší značky je vytvořit outfit pro sebevědomou a aktivní ženu – ať už na jeden den, nebo na celý život.“

EBC promo