To nejlepší ze značek influencerů

Od dob, kdy Chiara Ferragni měla jako jedna z mála influencerů i svou vlastní značku obuvi, se hodně změnilo. Módní svět byl tenkrát fascinovaný, že má vůbec někdo takovou kreativitu, kuráž a hlavně prodejní sílu. Dnes, přestože jsou někteří stále skeptičtí, se roztrhl pytel se značkami influencerů a stále přibývají nové. 

Někteří influenceři se soustředí na spolupráce s již známými značkami, což je pro ně určitě jednodušší a větší sázka na jistotu. Těchto spoluprací je hodně a jsou i firmy, jež pravidelně tvoří nové kolekce se svými oblíbenci. To jen potvrzuje, že influencer marketing má něco do sebe. 

Odvážnější influenceři se pustili do podnikání a založili svou vlastní značku. Mnohým se tento tah opravdu vyplatil. Jejich produkty se těší velké popularitě a zájem o ně mají prestižní online nákupní destinace a luxusní obchodní domy. Není divu, že influenceři chtějí své vlastní značky, jelikož jim to dává prostor pro kreativitu, větší jistotu do budoucnosti a také možnost velkých příjmů. Pojďme se podívat na ty nejzajímavější. 

Thora Valdimars a Jeanette Madsen – Rotate Birger Christensen 

Duo influencerek a stylistek z Dánska stojí za značkou Rotate Birger Christensen, kterou jsem si osobně zamilovala. Jejich cit pro módu a dosavadní zkušenosti jim pomáhají vytvářet zajímavé, ale zároveň nositelné oblečení. Je to jedna z mých vůbec nejoblíbenějších influencerských značek. Jejich modely jsou k dostání na předních online obchodech jako Net-a-Porter či  My Theresa a prodávají se i v Harvey Nichols, Selfridges a Browns. 

cara
View this post on Instagram

Today is world mental health day. I had some really dark times when I was ill. Days, weeks and months spent crying and equal amounts of time when all emotion left me and I just lost the will to care. I felt stuck, hopeless, isolated and alone. I felt alone mostly because I was embarrassed, I was embarrassed to be different to those around me and my friends, I was embarrassed to ask for help so I said I was fine and shut myself away. I defined myself by the difficult times and felt that would be me forever. I struggled to see the future, a sense of hope and a sense of belonging that year. Then I started writing a blog and shared my story, I shared the illness and why I shut myself away, I opened up and I found support from you. From the first Deliciously Ella readers, they were the people that changed everything. They shared their stories and I realised I wasn’t alone. That so many of us are dealing with all manner of things and that’s ok. As our community has grown and more and more people have opened up I’ve realised that almost all of us go through dark periods for all manner of different reasons and today I just want to mark that. To say that we’re all here, that it’s ok to ask for help, to be vulnerable, to struggle and to feel stuck. We’re here for you. Opening up, supporting each other, having honest, vulnerable, supportive conversations is the best thing we can do for one and another, and there’s no fear or shame in asking for that. Everyone’s journey is so different, there’s no right or wrong way to approach this subject, except with love and compassion for one another and a sense of openness to all. That’s what you did for me and what I hope we can always do for you ❤️ I never ever thought I’d be this happy, I never thought I’d be this healthy, and today I feel gratitude in every cell in my body to be here and live with the love I do now, both for myself, for my family and for this community and I’m sending all the love in the world to anyone struggling today ❤️❤️❤️❤️

A post shared by Deliciously Ella (@deliciouslyella) on

Ella Woodward – Deliciously Ella

Přestože spousta influencerských značek je hodně o kosmetice a módě, Ella Woodward a její tyčinky a zdravé verze různých pamlsků si zaslouží zmínku. Ella začala jako food blogerka, později vydala kuchařky a otevřela si v Londýně restauraci. Dnes si její dobrůtky můžete zakoupit v různých obchodech se zdravou výživou, ale jeden z největších prodejců je potravinový řetězec Waitrose. 

cara

Negin Mirsalehi – Gisou

Negin Mirsalehi je v současnosti jedna z nejvýraznějších postav blogerské scény. Spolu se svým přítelem mají neskutečný cit pro byznys a spolu také vytvořili značku Gisou, jež produkuje vlasové produkty. Jejich marketing je skvěle promyšlený a vždy přijdou se zajímavou kampaní a dalším skvělým produktem. Negin sama přiznala, že odmítla kampaň vlasové značky, která se pohybovala v závratných částkách, protože věděla, že její vlastní brand bude nejlepší investicí. Já mám některé jejich produkty vyzkoušené a jsou fantastické. Nejenže vypadají vizuálně skvěle, ale jejich kvalita je velmi dobrá. A navíc zapojila do projektu svou rodinu, jelikož používá k výrobě med od svého tatínka. Tomu říkám trefa do černého. 

cara

Tamara Kalinic – So Shady

Tamara byla úplně první blogerka, se kterou jsem se před mnoha lety v Londýně seznámila a za tu dobu udělala opravdu velký kus práce. Jeden z jejích posledních úspěchů je založení vlastní značky slunečních brýlí So Shady. Její modely jsou trendy, zajímavé a opravdu osvěží každý outfit. Netrvalo to dlouho a o značku projevil zájem obchodní dům Harvey Nichols, kde se momentálně prodávají. Tomu říkám rychlý spád. A So Shady si oblíbila například i populární britská zpěvačka Mabel. 

cara

Huda Kattan – Huda Beauty 

Huda Kattan je jedna z nejúspěšnějších beauty influencerek. Její osobní profil na Instagramu má 1,6 milionu followerů, přičemž její značka zanedlouho dosáhne na 40 milionů. Huda Beauty vznikla v roce 2013 a za těch pár let si získala nejedno srdce. Její produkty prodává například Harrods, Net-a-Porter, Selfridges a spousta dalších. Co se týče dosahu,Huda Beauty se řadí do nejvyšších příček. Je opravdu neskutečné, že Huda dokázala za pár let vytvořit tak silnou značku. 

cara

Marianna Hewitt a Lauren Gores – Summer Fridays 

Marianna a Lauren se potkaly v roce 2010 a v té době se obě věnovaly blogování. Dnes už je pojí i jejich společný projekt Summer Fridays. Láska ke kosmetice je přivedla k tomu založit si vlastní značku. Jejich první produkt byla pleťová maska Jet Lag, která se velmi dobře prodávala a začaly tak přibývat další produkty. Dnes se dá Summer Fridays zakoupit i v Selfridges či na Cult Beauty. Já jsem si osobně zamilovala jejich balení a celkově mě baví jejich vizuální cítění. 

Necháme se překvapit, jak si tyhle značky povedou v budoucnu a jaké další nové projekty nás čekají. Je každopádně úžasné, že se tolika mladým firmám podařilo dosáhnout takových úspěchů.

cara
Eva

EBC promo