Zalando „edgy” party

Koncem minulého roku přišla lifestylová platforma Zalando.cz do České republiky a od té doby naprosto ovládla český online market. Na včerejší party v pražské Hauch Gallery byl jasným důkazem seznam hostů. Nechyběla totiž většina českých a slovenských influencerů, celebrit a blogerů. Akci moderovala Zorka Hejdová a hudba se nesla v režii Zuzany Lhotské alias DjZu.

“Stejně jako u všech předchozích zemí jsme Zalando spouštěli pomalu, abychom zavčas dokázali pochopit potřeby českých zákazníků a získali zpětnou vazbu. Byť jsme již dopředu znali potenciál českého trhu, okamžitý ohlas zákazníků nás přesto ohromil. Proto jsme kampaň navrhli speciálně pro Čechy a posléze ji i v České republice natočili. Cítíme se být zavázáni poskytnout našim zákazníkům přímý a jednoduchý způsob nakupování s rozsáhlým, ale jedinečným výběrem módních produktů včetně obuvi, oděvů a doplňků,” popisuje kampaň Linus Glaser, ředitel Zalando pro střední Evropu.

Od spuštění si čeští zákazníci Zalando mohou vybírat z více než 1900 značek jako GAP, Topshop, Monki nebo dražších Armani Jeans, Calvin Klein, Michael Kors či Ralph Lauren. Kromě široké nabídky mohou také využívat bezplatné dopravy a zboží do 30 dnů zdarma i vrátit. To vše je také možné nejen v internetovém prohlížeči, ale rovněž v moderní mobilní aplikaci, která nejenže usnadňuje a urychluje nakupování, ale navíc nabízí alternativní produkty a kompletní outfity na míru každému zákazníkovi.

Jak se hosté vypořádali s dress code "edgy cocktail"? Podívejte se do naší galerie: