REKLAMA
REKLAMA

Virgil Abloh vede v nové kolekci pro Louis Vuitton „kampaň za své přesvědčení”

Ve své první kampani pro značku Louis Vuitton chtěl Virgil Abloh, umělecký ředitel pánských kolekcí, vyzdvihnout hodnoty, které vetkl do své kolekce jaro a léto 2019. Multimediální kampaň ve třech fázích od ledna do března odhaluje jeho individuální vnímání a nese všechny znaky filosofie značky Louis Vuitton, které se vážou na cestování a vše s tím spojené.

Část první: Childhood

Dětství je tématem části kampaně, kterou realizovali fotografové Inez & Vinoodh, a která se veřejnosti představila 21.ledna. Hlavním námětem je studie chlapectví, jak už naznačil Virgil Abloh svou kolekcí SS19. Kampaň se zaměřuje na vývojové fáze, které formují identitu a šatník muže. Stěžejní kousky z kolekce jaro/léto 2019 se představí na modelech v různé fázi vývoje. Fotografie i video, duhové a pastelové odstíny evokující svět knihy Čaroděj ze země Oz a všudypřítomné alegorie, které vycházejí z módní přehlídky.

Část druhá: The Painter’s Studio

Část The Painter’s Studio, kterou realizoval fotograf Mohamed Bourouissa, se médiem fotografie vrací k olejomalbě The Painter’s Studio (Malířský ateliér) od francouzského reality Gustava Courbeta z roku 1855. Obraz vznikl pouhý rok poté, co Louis Vuitton založil svůj podnik. Je na něm zpodobněn sám Courbet, ponořený do svého malování; zleva ho sledují lidé ze všech úrovní francouzské společnosti a zprava aristokraté a nejvyšší třída. Virgil Abloh stylizoval tento obraz do moderní podoby: je na něm sám, jak aranžuje model z kolekce jaro/léto 2019 uprostřed členů svého týmu, přátel a modelů – a všichni jsou oblečení do jeho kolekce.

Část třetí: School Teens

School Teens, část věnovaná školním letům a dospívání, se veřejnosti představí 22. března.  Je dílem fotografa Raimonda Woudy a na pozadí formativní komunikace mezi teenagery ve skupinových situacích ilustruje vývoj chlapce v plně dospělého muže. Studenti v barevných tričkách evokují přehlídku kolekce Louis Vuitton jaro/léto 2019, jejíž součástí byla i „lidská duha“, kterou Virgil Abloh „postavil“ z 1500 studentů oblečených do barev duhového spektra. Fotografie, které působí jako moderní interpretace schuttersstukken holandského baroka, byly pořízeny v různých školách v Los Angeles a sledují interaktivní kulturu charakteristickou pro teenagery. Je na nich patrná touha někam patřit v kontrastu s potřebou individuality. Toto dilema a napětí mezi uniformitou a diverzitou, které nás provází již od dávnověku, se vyvíjí společně s dobou otevírá cestu k tomu, aby člověk pochopil svoji identitu, styl a co tyto věci znamenají.

Podívejte se do naší galerie a napište nám, jak se vám kampaň líbí? 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

EBC promo

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA