Kupte si ananas
Pokud vás od rezignace na život v páru dělí už jen jedno nepodařené rande, zkuste jednoduchou věc: kupte si ananas. Ne proto, abyste si během jeho náročného loupání vyčistili hlavu nebo ho pak během osamělého večera u Netflixu snědli na posezení. Ve Španělsku se totiž objevil nový trend, který proměňuje supermarkety v seznamku. Díky sociálním sítím už dávno překročil hranice pyrenejského poloostrova a řítí se dál jako lavina. A jestli jste poslední týdny nestrávili v izolaci, dost možná už jste o něm taky slyšeli.
Místo Tinderu do Lidlu
Nečekejte žádné nesmělé laškování u pultu se salámy. Celá věc má přesná pravidla, je to skoro jako tajný klub. Kulisami pro virální ananasový flirtovací kód se stal španělský řetězec supermarketů Mercadona. Je to něco jako kdyby se u nás začalo laškovat v Lidlu nebo v Ikee, kam chodí zkrátka každý. Ideální čas je mezi sedmou a osmou večer. A hlavní poznávací znamení? Dát si do košíku ananas a otočit ho vzhůru nohama. Pokud vás při toulání uličkami někdo zaujme, stačí lehce nabourat jeho košík tím svým. V téhle flirtovací hře je to ekvivalent romantického jiskření.
Tajné kódy
Takhle to popsala influencerka Ana G. (@_anagildersleeve), Španělka, která žije v Americe a rozhodla se tamějšímu publiku odhalit specifickou formu španělského seznamování. A aby toho nebylo málo, existují i další „kódy“. Chcete něco spontánního a bez závazků? Do košíku patří hlávkový salát – rychle totiž uvadne, podobně jako krátký románek. Toužíte po vztahu, který něco vydrží? Sáhněte po balení čočky. Ta přežije všechno a všechny. Díky Aninu videu se o fenoménu začala zmiňovat i světová média – od amerického Delish po britskou BBC a dokonce i naši TV Nova, kde jsem reportáž o ananasové seznamce viděla já. Z ananasu v nákupním koši se stala offline seznamovací metoda, která rychle překročila hranice Španělska.
Nákup místo swipování
Vím, na první pohled to vypadá jako naprostá hloupost. Jenže když vezmete v potaz, kolik katastrofických schůzek jste už prožili díky Tinderu, a uvědomíte si, že pro nákup stejně musíte, tak proč nezkusit spojit příjemné s užitečným? Supermarket jako seznamka může být možná absurdní, ale rozhodně méně vyčerpávající než další večer strávený swajpováním. Možná někdo, kdo vám nakonec převrátí život vzhůru nohama, právě stojí u mrazáku s obráceným ananasem v košíku. Romantiku růží to sice nenahradí, ale o to originálnější bude váš příběh. A když ne, tak si aspoň domů odnesete nákup.
- Zdroj článku:
Elle.com/es, TV Nova, Instagram.com



