KRÁSA pro mě znamená způsob života, umět přijmout sám sebe. Ne každý to umí, proto se lidem snažíme poskytnout ty nejlepší nástroje, aby toho mohli dosáhnout. Chceme jim přinášet radost a sebevědomí každý den.
ZLOMEM V KARIÉŘE bylo, když jsem se musel rozhodnout, jestli nastoupím na konzervatoř, nebo půjdu na vysokou a stanu se součástí našeho rodinného podniku. Nakonec rozhodl fakt, že nejsem takový introvert, abych osm až deset hodin denně cvičil a studoval hudbu. Rozhodl jsem se vyjadřovat svoje umělecké cítění jiným způsobem.
DNA ZNAČKY Eisenberg tkví v její výjimečnosti, inovacích a kreativitě. Je pro nás důležité naslouchat našim zákazníkům a znát jejich potřeby. Vyrábíme produkty, u kterých víme, že si v našem portfoliu zaslouží své místo. V celé kolekci (prodává exkluzivně Sephora), která čítá přes 90 výrobků, jsou všechny proto, že je naši zákazníci potřebují a chtějí, ani jeden tam není navíc.
PRAVIDLA HRY: Nedávno se mě někdo zeptal, jestli budeme vyvíjet i kosmetiku pro teenagery. Tlak sociálních sítí přímo vybízí k tomu, abychom se orientovali na čím dál tím mladší klientelu, ale jako společensky odpovědná firma říkáme ne. Kůže dětí od 9 do 16 let je velmi citlivá a nevidím jediný důvod, snad jen ten medicínský, aby děti používaly skincare.
TRENDY přicházejí a odcházejí, proto se jim snažíme vyhýbat. Sázíme spíš na inovaci a používání nejmodernějších technologií. To je třeba případ našeho legendárního deodorantu, který jsme vyvíjeli celých sedm let. Má jedinečné antibakteriální složení, takže díky němu budete vždy svěží. Na rozdíl od antiperspirantu neblokuje potní žlázy, také je bez alkoholu a aluminiových solí a můžete jej používat i po depilaci, což je pro ženy velmi důležité.
NEJVĚTŠÍ ÚSPĚCH: Není to ten, že jsem po svém otci převzal vedení firmy, ale to, co jsem se na té cestě naučil. Začínal jsem od píky, balil jsem krabice s našimi produkty tak dlouho, dokud výsledek nebyl perfektní, taky jsem myl okna. Zkrátka dělal cokoli, co bylo potřeba. Naučilo mě to skromnosti a pokoře, respektovat ostatní a naslouchat jim. Ostatně proto máme dvě uši k naslouchání a jen jednu pusu na mluvení! (smích)
MŮJ VZOR: Určitě můj otec José, který mi po celý život předává ty správné hodnoty. Velmi ho obdivuji a respektuji, samozřejmě nehodlám být jeho kopií, ale jdu si vlastní cestou. Pozoruhodné jsou pro mě i příběhy Nelsona Mandely, Stevea Jobse nebo hudebních skladatelů Frédérica Chopina či Johna Mayera.
OBLÍBENÝ PRODUKT: Mám jich mnoho, ale na každodenní bázi používám náš hydratační balzám. Ten mi absolutně vyhovuje.
HERO PRODUCT: Naším nejznámějším produktem je bezesporu remodelační vypínací maska. Působí proti ochabování pleti, pigmentovým skvrnám a vráskám. Dá se aplikovat i na citlivé oční okolí, což je opravdu skvělé. Je ideální pro všechny typy unavené pleti. Populární jsou ale i anti-agingové přípravky s naším patentovaným komplexem Trio-Moléculaire, který pleť regeneruje, okysličuje a povzbuzuje a celkově chrání proti stárnutí.
RÁNO: Každý den vstávám v pět hodin a jdu do tělocvičny nebo na trénink krav magy (bojového sportu, pozn. red.). Poté si dávám sprchu a samozřejmě nezapomenu ani na pleť. Ať už jsem kdekoli, snídám prakticky pořád to samé – buď vajíčka a k tomu avokádo s trochou olivového oleje, nebo ovesnou kaši a oříšky. A samozřejmě espresso bez mléka a cukru. Po osmé odvážím dceru do školky a začínám svůj pracovní den v kanceláři v historickém centru Monaka.
KONZISTENCE je zásadní prakticky pro všechno, co dělám. Ať už to bylo cvičení na piano a housle, nebo životospráva. Osvědčilo se mi hýbat se pětkrát týdně a naslouchat svému tělu. I když nemám zrovna dobrý den nebo se necítím bůhvíjak skvěle, vím, že i dvacet minut pohybu to může zcela změnit. Líbí se mi koncept longevity, ale myslím, že dlouhověkosti dosáhneme děláním úplně obyčejných základních věcí: kvalitním spánkem a nutričně vyváženým jídelníčkem.
OBLÍBENÝ PARFÉM: Určitě náš kultovní parfém J‘ose, který byl uveden v roce 2000. Voní po kávě, jasmínu, pelyňku a ambře.
Beauty Talk se známými osobnostmi a beauty nadšenci z celého světa vychází v každém vydání ELLE. V tom aktuálním, červnovém, najdete další beauty zpověď, tentokrát od make-up artisty Sama Vissera, který líčil například Kendall Jenner, Bellu Hadid, Lily-Rose Depp či Kim Kardashian. Svůj výtisk si můžete objednat přímo do své schránky za 1199 Kč (roční předplatné) + luxusní pleťové masky Magicstripes od Bomton Beauty v hodnotě 1275 Kč a s poštovným zdarma na tomto odkaze.
- Zdroj článku:
Autorský text, květnové vydání ELLE 05/25