PRVNÍ SETKÁNÍ se značkou YSL proběhlo už v mých dvanácti letech, kdy jsem matce koupil rtěnku Rouge Volupté. Šetřil jsem, abych jí mohl koupit něco tak krásného. Ten ikonický obal s logem Cassandre mě natolik inspiroval, že jsem později odešel ze školy a začal se věnovat make-upu. Když jsem začínal jako vizážista, produkty YSL jsem pečlivě sbíral do výbavy.
ZLOMEM V KARIÉŘE bylo právě rozhodnutí opustit střední školu, abych se mohl věnovat make-upu naplno. Rodiče mě v tom podporovali, což mě dodnes udivuje. Přestěhování do New Yorku v 19 letech změnilo celý můj život. Otevřelo mi to svět módy a krásy, což mi umožnilo experimentovat a stoupat jako umělec vzhůru.
S HODNOTAMI ZNAČKY, jako jsou sebevědomí, síla, odvaha, sebevyjádření a inovace, se naprosto ztotožňuji. YSL je společnost mých snů a jsem velmi vděčný, že mohu být součástí módního domu, který mám tak rád.
MAKE-UP je pro mě jako mixování hudby. Nejraději kombinuji trendy s nadčasovou klasikou. V případě YSL se snažím o remix jejího ikonického odkazu se svěžími, aktuálními tématy. Vracím se k nápadům ze staré školy líčení a nově je interpretuji. Toto spojení je pro mě skutečná spolupráce.
COUTURE make-up look, který jsem nedávno představil, patří mé mezi nejoblíbenější. Nápadné oči, podobně bold rty, to je prostě statement. Nosit výrazné líčení vyžaduje sebevědomí. Vždycky říkám: noste make-up, nenechte make-up nosit vás.
NEJOBLÍBENĚJŠÍ PRODUKT je pro mě aktuálně Love Shine Candy Glaze v průsvitné barvě. Je super univerzální, používám ho na oči, tváře i rty. Mám rád víceúčelové produkty, které rychle přinášejí velký efekt.
INKLUZIVITA je pro mě naprostou samozřejmostí. Každý odstín pleti, typ, původ, ti všichni si zaslouží být součástí dialogu o kráse. Chci, aby se moje představa, která zahrnuje každého, promítla do této nové éry.
INSPIRACI nacházím ve vizuálních a zvukových médiích, v hudbě, filmech, samozřejmě i na sociálních sítích. Inspirují mě zejména filmy z minulých období. Cítím nostalgii po dobách, které jsem nikdy nezažil.
BEAUTY HACK V poslední době používám oční stíny jako rtěnku. Výhodou je, že se jedná o dlouhotrvající produkt, který umožňuje kontrolovat tvar, a jeho pudrové složení je opravdu příjemné.
SPOLUPRÁCE mě toho naučily hodně a bylo jich příliš mnoho na to, abych je spočítal, ale dva momenty mi zůstanou v paměti navždycky. Jedná se o focení obálek s Kendall Jenner (modrozelené tropické oční stíny) a Bellou Hadid (černobílá, zvednuté obočí, nahý obličej).
MOTIVEM mojí práce je přivést lidi do světa, který jim poskytne inspiraci. Pokud je tam dokážu přenést prostřednictvím obrazu, videa, líčení, pak jsem svou práci splnil.
K GEN Z mám opravdu silný vztah. Vnímá všechno jako nové, i když je to třeba z 90. let nebo roku 2000. Mnozí z nás vyrůstali v tomto období, ale byli jsme příliš mladí na to, abychom je plně prožili. Dnes se díky sociálním médiím inspirujeme lidmi po celém světě, nejen v našem městě. Dnešní děti mají mnohem větší přístup ke stylu a kráse. Rychle se vyvíjejí a jejich vkus je mnohem dál. Je to úžasné.
BEAUTY BUSINESS: Vedle toho, že jsem jeho aktivní součástí, jsem také sám spotřebitel. Sám rád make-up nakupuji, chodím do parfumerií a zkouším na sobě nejrůznější novinky. Jako make-up artista se v obchodech nejčastěji dívám, jak se s jednotlivými produkty pracuje a jaké looky se s nimi dají vytvořit. To mě nepřestává fascinovat.
KREATIVITA: Klíčem k tvořivosti je následovat svou intuici. Prostě si věřit. V průmyslu, který nám neustále říká, co bychom měli a neměli dělat a jací bychom měli a neměli být, je důležité znát se a cítit důvěru v sebe sama.
BUSINESS OF FASHION 500: To, že jsem součástí žebříčku osobností, které obdivuji a mám to štěstí, že některé z nich mohu nazývat přáteli, je pro mě neskutečná pocta. Upřímně řečeno je to až trochu surrealistické, protože dělám jen svoji práci. Ale samozřejmě jsem nadšený a vděčný.
Beauty Talk se známými osobnostmi a beauty nadšenci z celého světa vychází v každém vydání ELLE. V tom aktuálním, červencovém, najdete další beauty zpověď, tentokrát od americko-indické herečky a držitelky titulu Miss World z roku 2000 Priyanky Jonas Chopra. Svůj výtisk si můžete objednat přímo do své schránky za 1 999 Kč (roční předplatné) + bezdrátová sluchátka JBL TUNE v hodnotě 1990 Kč a s poštovným zdarma na tomto odkaze.
- Zdroj článku:
Autorský text, červnové vydání ELLE 06/25