Módní ředitelkou české ELLE bude Mária Kohútik 

Kohútik vystudovala módní styling a fotografii na londýnské University of the Arts. Pracovala v redakci časopisu InStyle, na pozici módní ředitelky působila v magazínech Dolce Vita a Harper's Bazaar. Spolupracovala s Mercedes-Benz Prague Fashion Week jako kurátorka unikátních přehlídek, v rámci kterých do Prahy přivezla designéry z prestižních univerzit Saint Martin's a London College of Fashion. Oblékala například Pierce Brosnana pro kampaň Liverpool Shopping Center nebo Heidi Klum. 

Kohútik bude mít klíčovou roli v rozvoji módní strategie napříč ekosystémem ELLE, ať už jde o nejaktuálnější trendy, vytváření inspirativního obsahu nebo módní supervizi sociálních sítí a eventů.

„Mária patří ke špičce ve svém oboru u nás a do týmu přináší vedle mnohaletého know-how také cennou síť kontaktů z celé Evropy. Do její práce jsem se zamilovala už během jejího působení v magazínu Dolce Vita. Kreativita je pro ni na prvním místě, má velmi originální vizuální cítění a nikdy si neklade malé cíle. Mám radost, že budeme společně tvořit značku pro ženy současnosti,“ říká Thea Kučerová, šéfredaktorka ELLE

„V rámci týmu ELLE věnujeme velkou pozornost výběru lidí, kteří jsou opravdu zapálení a autentičtí, protože jenom tak jsou schopni poskytovat nejlepší hodnotu našim čtenářům. Mária tato kritéria dokonale splňuje. Těším se na naši spolupráci při vytváření módních zážitků napříč platformami značky ELLE,“ říká Monika Szeroczynska-Nesta, publisherka a ELLE Chief Product Officer. 

„Je mi ctí a potěšením, že mohu být novou posilou dynamického týmu ELLE, a jsem vděčná, že budu moci realizovat své vize v rámci módy a stylu pro čtenářky magazínu s téměř 30letou tradicí na českém trhu,“ říká Kohútik. „Chci tvořit módní obsah se silným odkazem, zvláště pak v době, kdy řešíme důležitá témata jako diverzita, inkluzivita nebo nové technologie. Na prvním místě je pro mě silná vizuální stránka módní fotografie, která ani v dnešní digitální době neztrácí na významu. Mým cílem je přinášet originální a progresivní pohled na aktuální dění v módě ve světě i na domácí scéně, ale také optimismus a pozitivitu v této komplikované době,“ dodává.

Předplaťte si ELLE a už vám nic neunikne

elle.cz